Puta MàKina !


dissabte, 9 de febrer del 2008

Pk! Collserola

Ja tornem a tenir el cap de setmana aquí !
Primer de tot agraïr al Sr. Don Antonio la seva gentilesa per poder fer el sopar al Local Social i després el reconeixament al Sr. Tlm per la logística que està duent a terme amb el tema de la sortida del "Camino del Cid".

Començem per la sortida de demà, a les 8 del matí tothom que vingui haurà de ser al Local Social amb entrepans per carregar les bicis als cotxes. A continuació ens dirigirem cap a Cerdanyola amb cotxes per, desde allà entrar al maravellós i, encara, inexplorat món de Collserola. La ruta de demà si la fem sencera serà d'uns 33 kms. us diria que està xupat després de les rutes que hem fet fins ara de 51 i 47 kms però en aquest cas tindrem un desnivell acumulat de gairebé 900 mts. !! Per que us feu una idea la setmana pasada teniem un desnivell acumulat de 721 mts. en 51 kms i aquesta setmana tindrem un desnivell de 905 mts. en 33 kms. o sigui que la cabrona pujarà bastant ... però bueno, espero que valgui la pena !!

Res més, recordar que la setmana següent tenim Pk! Calçotada i que la sortida ens portarà fins a Sant Llorenç Savall.

Fins aviat !

12 comentaris:

Anònim ha dit...

ki vindrà??? Piat@ tu tb ets una mica ca..Brunet...JEJEJE

Anònim ha dit...

Bona tarda companys despres de guanyarme el cel tot un mati de compres per BCN amb la dona ,aixo si que cansa i no ciclar, estic fent el gos al sofar de casa i he recordat que tinc una VANETTE per potar les bicis , depen dels que siguem crec que hi cabrien totes....tambe tinc un portabicis pel porto traser que n'hi caben dues mes.....ja em direu.

Anònim ha dit...

Hola Marikites!!!!!!
Jo m'apunto a la Vannette!!!!!
Diumenge que ve , el nene no sortirà a ciclar. Tinc deures familiars.
Ja diràs quelcom Pitu.
Fins demà a les 8 amb bocata i plàtan.
Petonets!!

Anònim ha dit...

Sr. Tuner@, que vol dir que la setmana que ve no vindràs?? que no hi ha calçotada promoguda per un tal Tuner@?
Sr. Obelix gràcies per l'oferiment de la vanette però jo aniré amb el meu cotxe, es clar, si no vols venir-me a buscar a Caldes. jejejejeje
Au canalla fins demà a les 08:00 o 08:10 (per si m'adormo per 3a vegada consecutiva) jejejeje

Anònim ha dit...

Carai!
Quina poca assistència al bloc!

Maveck ha dit...

Suposo que després de veure el Barça ... ens hem quedat muts !!
Quina vergonya !
Obèlix hem sembla de conya lo de la Vanette, jo puc agafar el meu cotxe que és un 7 plaçes per portar a la penya ... de totes maneres a mi hem fa gràcia estrenar porta-bicis ...
Apa, fins aviat !

Anònim ha dit...

Companys, desprès de beure las fotos, mes que una sortida de ciclistas sembla una trobada de Comballas, sempre aneu a peu? Collons sor que no he vingut jejejejeje.

Anònim ha dit...

Hola nenes,
Un parell de coses:
1.- les barbacoas del parc de Can Rius ja funcionen.
2.- Avui a les 14:00 estaven a tope.
Murdock nene!!! com va el núvol? Estàs minimament recuperat?
Maveck, al teu correu hi tens les quatre fotos que he fet aquest mati.
Apali canalla, que la setmana us sigui lleu!
Ah! per cert senyor Pirat@, que es això que anem caminant? que es aixó? enveja? (joser quina mala llet) jejejejeje

Anònim ha dit...

Eiiiiiiiiii,Pirata ! em sap greu que el teu genoll no estigui a punt per poder fer les caminadetes que segons tú ens fem. Estem tots esperan que arribi el moment de poder fer junts un altra cop la mateixa sortida, xula, xula de collons.
Per cert ! t´has perdut les coques de sucre de la dona del Mavech, espectaculars nen !.
Murdock, espèro que et recuperis aviat.
Felicitats per el transport, set bicis dins la "Vanet" tot un obra d´ingenierìa.
@@pk,cabroncete ! ni amb el cul trencat, podem amb tú !, espectaculars els salts.
Maveck, tindrem que fer un curset perque ens les fotos es tingui la real pendent que tenen les baixades, algunes semblan a peu plà, "Estoy en ello".
Tlm, gràcies per el transport, ja parlarem de la calçotada a Caldes.
Apa ! que tingueu una bona setmana.

Petonets.

Anònim ha dit...

Si, si, tens tota la raó, puta enveja!!

Anònim ha dit...

Bon dia companys , quina sortida mes ben parida i mes dura que ens hem currat , aquesta nit somiaba que encara baixava trialeras a sacupacu !!! Ole corriols Maveck.
Per la calçotada de diumenge comenceu a passar feina , jo tinc llenya de passada porto carbo and patfuego i les ganes d'eixecar el porro.

Anònim ha dit...

Hola Senyor

Ja estic recuperat les pastilletes que em va donar el Tlm, van anar com ali en un llum, (que les vas portar de Amsterdam), Maveck felicitar-te per la ruta, crec que ha sigut de les mes comprertes que me fet, am pujades relaxades i dures , baixadetes maques i sobrfe tot zones moltescique tand de pujade com de baixada...per lo del tema de la calçotada no prodre venir aquest cap de setman toca neu.

Bona setmana!!!!!

Siau