Puta MàKina !


dissabte, 24 de novembre del 2007

Pk!! Sant Llorenç Savall

Puta Makinerus !! Aquest cap de setmana toca careta a la brasa, una sortida que particularment s'hem resisteix ... encara no he pujat mai a Sant Llorenç i, una vegada més, aquest cop tampoc podrà ser.
El lloc de trobada serà el Local Social a les 08:00 del matí i no farà falta que es porti esmorzar.
Confio i desitjo que sigui una sortida entretiguda, ja hem posareu al corrent de com ha anat, qui ha vingut, etc ... al mateix temps ja hem fareu arrivar les fotos.

Només hem queda fer menció de l'impresionant participació que hi va haver per part de tothom en l'anterior post ... es va superar la barrera dels 50 comentaris !! Senzillament Impresionant !!

Bona sortida a tots !!

53 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!
Mavec , amb tens des-orientat,és el bloc o és l'ordinadó.
Veig el bloc diferent?
Au!! tindré de cambia de camell.
Petonets!!!

Anònim ha dit...

Per cert, Mavec
Has parlat amb el Ricard del rest. Gràcia si ens deixaran el menjador privat?
Adeu

Maveck ha dit...

Estic fent unes proves ...
No hi ha menjador privat !!

Anònim ha dit...

hola colla, encara no se si vindre o no,si ving a les 8 al LS.si no, que tingueu una bona sortida.
adeuuuuuuuuuuuuuuu

Anònim ha dit...

hOLA compis !,

tot i que tinc gresca aquesta nit, espèro estar demà com un clau al LS. Estic neguitòs de sortir fa dies.

Maveck, si vols la meva humil opinió, aquest fondo per els que ja tenim una edat... > 45 em sembla collonut.

Tututututu..nero, que vols dir amb aixó de menjador private. Al millor tenim sorpreses ?????.

Au siau, fins demà. Bé al millor em penjo de nou del Blog.

Petonets.

Anònim ha dit...

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!

Gràcies Maveck, per les fotos, M´han servit per reconeixa el meu errror. No es la segona de l´esquerra, si no de la dreta.

Uffffff, si algú em demana que li presenti no ser que hagués fet.

Adeuuuuuuuuuuuu.

Maveck ha dit...

Bueno, hem hagut de patir tota la primera part ... però al final ha valgut la pena. Ara només ens queda creuar els dits i esperar que el Madrid punxi.
Presi, m'alegro que el canvi de look del blog sigui del teu agrat, la veritat és que no les tenia totes ... provarem uns dies així a veure que tal va.
Senyors, espero que demà tot vagi de puta mare. Ja m'explicareu com ha anat la sortida, ok ?
Vinga bona nit i fins aviat.

Anònim ha dit...

AGÜEEELOOOO!!!!!!!! Oiga!! que hoy no salga de casa que hace frio!!!!!!

Collons, canalla!!!! esteu fets una "pandilla" de RAJILLES!!!!

Avui no hem passat massa fred i hem menjat careta! "Ahi queda eso"

Anecdotari:
- En Teletubie ha vist el nubol "kinston" de bola de drac. PAJARITO!!!!
- En Pirata, un "rifi-rafe" amb un caçador, que al veure el troç d'humatitat d'en Pirata ha pres la millor obció:la retirada. jejeje

Pel demés una sortida agradable i diveritda. Com sempre.

Apali, fins d'aqui una estona. jejejeje

Anònim ha dit...

jajaja, kina careta i kines butifarres més bones!!! pirar@ una mica + i al caçador li trenkes la "careta" jejeje... x el teletubi mai surt el sol!!! ho dic xl nubol!!!! una sortida d puta mare. inga companys fins el dium.... ah no... fins el dijous, que x cert és universitari jejeje hi haura festa? dewwwwwwwwwwwwwwwwww :-&

Anònim ha dit...

Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!
Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!

no ia res com un sofà el diumenge a la tarda, jejejejeje.

Don Antonio, no s´oblidi de la loteria de NADAL per dijous. Fagi memòria al personal.

Petonets.

Anònim ha dit...

Nanos!! Que feu ??
No podeu anar enlloc!!
M'alegro que tot hagi anat bé.
Pirat@, ja ens explicaràs que ha passat. I això del nubol del TiTi ... no entenc res ...
Vinga bon començament de setmana a tothom.

Anònim ha dit...

Sr. El que a vist el núvol aquesta tarde e sigue jo, 2 hores kao al sofà davant la llar de foc, una pesada.
Don Antonio i Ferre, porteu loteria.
Que peseu una bona setmana a tots i a totes, fins dijous....
Maveck, bona solució.

Anònim ha dit...

Srs. Amb sembla que ja e decidid que amb vindrà de gust sopar el dijous, amb Vidrà de gusssstttt. Confit D’Anec.

Anònim ha dit...

En capdetrons ha dit a en Don Antonio que si vindrà al sopar del dijous. El que no se, es que voldrà menjar. (si li vingués d'agust una salsitxa....) jejejeje

Maveck ha dit...

Ui !!!
El Pirat@ una mica més i es queda sense jalar ...
El Capdetrons ja picará una mica de cada un de nosaltres ...
L'Únic que hem falta és el J.Clot, pq no el truqueu a veure si l'hi ha passat algo ???
Vinga fins més tard ....

Anònim ha dit...

nene, ja pots apuntar-me!


Entrecot a la brasa

per mes tard una paraguaya!!!!!
1 flai de maria i un de grifa.
penseu que es per compartir.
Apa, doncs carregadets!!!!!

Anònim ha dit...

tlm, si vols tastar salsitxa,la meva, t'entrara sense gana!!!!
Salut i forçaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Anònim ha dit...

Osssstiaa,,, si esta viu.!!!!

Anònim ha dit...

Sr. Maveck, en l’ apartad de sortides realitzades, falta da de Pedals de Foc. Parcer, no ens a tocat la bici.

Anònim ha dit...

capdetrons ja era hora k et fessis veure x aki!!! o si voleu una buti i 2 ous tb ni ha eh? don antonio prepara una de JB només x mi!!!!

Maveck ha dit...

Ei, Capdetrons !!
S'hem fa extrany veure't pel bloc ... a veure si entrem més sovint, eh ? ... ens has tingut a tots intrigats. Bueno, el cas és que ja tenim tothom els 2's demanats.
Algú que controli la paraguaya, la maria i la grifa ... a veure si l'un per l'altre ens quedarem sense ...
Don Antonio, podem baixar uns quants matalassos al Local Social i improvitzar un rotllo Chill-out que ara es porta molt, que et sembla ?? Tots ben apalencats per terra amb els matalassos, els flais una mica de mam i ... només ens faltaria convidar a les veïnes del 1º-1ª ... bueno ... la proposta queda feta. Apa, senyors, pensem-hi !!

Anònim ha dit...

Canalla, canalla, canalla....
Que només es un sopar! o... es que m'he perdut quelcom????
Perque si es així sortiré de casa amb el "xubasqueiro do pito" possat! jejeje

Anònim ha dit...

Aviam, Aviam, senyors... una mica de seny, que tots plegats ja tenim una edat.
Molta boquilla i desprès trapitjem una xapa de cocacola i ens venen maretjòs.

Per cert parlan de boquilles, ja era hora CAPDETRONS que et sentísim la teva. On estabes nen, a la Lapónia preparant el nadal ???.
Bé si no ia res de nou, ens la veiem dijous... que ja sabeu que diuen... el dijous, toquem els.....

Siauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !.

Maveck ha dit...

És veritat ... nois, no perdem els papers ...
Bueno, avui he fet més deures ... no deixeu d'entrar al enllaç Pk! Tracks !! Hi han un parell de sortidetes interessants ... una ja la coneixeu per això. Penseu que hem de decidir on anem aquest diumenge ... si no s'ha decit ja, es clar !!
Vaig a dormir ... a10.

Maveck ha dit...

Óstia tius !!!
Estic quedant molt parat !!!
Estem a dilluns i fa pinta de que superem el rècord de comentaris de la setmana passada ... jo que pensava que costaria superar-lo ...
Nois m'esteu sorprenent molt. Seguiu així ... no pareu!!

Anònim ha dit...

bondia makinas. tenim al nostre PRESI AL DIARI DE SABADELL.
a quina hora es el sopar? suposo que cadem al LS. jo haig de ser aviat a casa, maxim les 6 del mati.
fins dijous, tocam els ous
adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Anònim ha dit...

Ferr@ la taula la tenim per a les 21:30 però podem anar quedant tots al Local Social ... per fer el primer got !! No sé, de totes maneres a veure la gent que diu ... jo si puc avui passaré per veure una estona al Barça, si algú s'anima ja sap.
Apa, fins més tard.

Anònim ha dit...

uaaaaauu!!! aixo pinta d puta mare eh? ei maveck, jo tb agafo festa del currele!!!! veient el plan!!! k vaaa, si pugués..... inga a pujar els cmentaris!!! PUTAMAKINAAAAA

Anònim ha dit...

Nenes!!!!!!
Puta maKina molt millor que el "puta" Barça! ens falta una mica de testosterona, tota la que sobra als PK! jejejeje
Canalla, respecta al sopar, no se que penseu fer però...
- jo ja soc gran.
- haig d'anar fins a Caldes.
- l'endemà haig de treballar.
_ ...
No se,... però... jo sopar, una copeta, uns "cigarrito" o dos (jejeje) i cap a casa a dormir.
ja se, ja se... AGÜELO!!!!
Apali, fins dijous.

Anònim ha dit...

Hola nois !!
Tlm, m'hauries de passar les fotos de la sortida a Sant llorenç ... veure'm aquesta careta que us veu fotre !! Ja les enviaràs, ok??
He parlat amb el Sr. Conde i m'ha proposat una cosa força inteligent ... Aquest dies que fa més fred, podriem aprofitar per fer sortides amb cotxe. O sigui, quedar igualment a les 8, carregar les bicis als cotxes, pujar amb cotxe fins allà on decidim i començar la sortida. Lo bo és que entre una cosa i l'altre es faràn les 9 i ja no farà el mateix fred, a més a més, sempre està bé provar coses noves ... bueno ja direu que us sembla.

Anònim ha dit...

Hola marikites rebolucionats!!!!!
Molt b Maveck per la presentació de la idea de sortir cuan el sol comença a escalfar.Jo ja tinc una edad i no puc excedir-me gaire que soc pare.
Respecte al sopar "tela marinera" esteu molt calens no?
Jo estic acollonit , amb pasa com al tlm , l'endemà treballo i la veritat no estic per anar a dormir a les 6 colocat i guanyador.
Be , sorpreneu-me , jo amb deixo seduir!!
Adeu pandilla de pesigolles!!!!
P.D. A dormir màxim a la una.Com sempre , canalla.

Anònim ha dit...

Sr., amb sembla que el Sr. Murfi amb te mania, sempre que tinc quelcom de interesan el Sr. Murfi es posa a treballar, el mol Cabró. Avui que volia veure el Barça patapam, a plegar a la quinientas. Mi e conformat sentin-lo per la radio del camió. Espero que el dijous, aquet tal Murfi estigi de vacances. I sobretodo que jo divendres treballo, una mica de respecte pels únics que aixequem aquet país.
PD. Jo i aquet tal Murfi.

Anònim ha dit...

Tuner@, ja saps que és un plaer!! Hem sembla que dijous a la 1 encara estarem fent la primera copa ... ja cal que dormiu bé aquesta nit !!
Pirat@, oju amb el Murfi dels collons ... amb el Barça ahir no et vas perdre cap cosa de l'atre món ... però demà el sopar pot ser memorable !!
Algú seria tant amable de posar-se en contacte amb el Sr. J.Clot per preguntar-li si pensa venir al sopar ??? Moltes gràcies.
Hem sabria molt greu que desprès de tot no vingués per que ningú l'hi hagués dit res ...
Bueno, més rard passaré per aquí a veure si hi han novetats. Apa fins després !!

Anònim ha dit...

TLM!!! marikita!!!! igualment demà cuan haguem sopat i amb la primera copa ja se t`haura oblidat lo k has dit jajajaja
Murfi? ki es akest?... demà capa a les 8 i pico nire tirant cap al L.S. inga penya a agafar forçes!!!

Anònim ha dit...

Molt bé @@Pk!! Suposo que a partir de les 20:30 en qualsevol moment ... aparaixerè per el L.S.
Per als qui no estàn gaire On-line ... el sopar és a les 21:30.
Estic segur però que ens trovarem tots avans al Local Social ...
Apa nois ... descanseu avui tot el que pogueu pq demà no ho podreu fer... jejeje

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!
He parlat amb el Clot i m¡ha dit que treballarà fins tard i miraria de pasar sobre doso tre quarts de onze.
Arn@u demà miraré de pasar x el gimnàs
P.D. Amb teniu acollonit!!!

Anònim ha dit...

Hola nenes,
demà a les 21:30 espèro estar en el LS o bé directament a taula. Ja vorem, tinc partideta de fronton i no puc fallar.
Apa, que us la piqui un poll....
AH ! per cert, faig costat al Tuner@ máxim 01:00 hores, que divendres tenim SS i N i no podem equivocarnos.
siauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Anònim ha dit...

Bueno, avui és el gran dia ...
Vaig a sobar una mica ...
Bona nit!
PD: Encara no tinc les fotos de la sortida de diumenge ...

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Tinc l'impresió que les fotos del núvol del Titi i l'artercat del pir@ta no les veurem. Que potser ens volen ocultar quelcom?
Pot ser que no es facin fotos?
I el morrito?
Mal rollo..........

Anònim ha dit...

hola nenes!, vinc escopetejat i ara mateix nire tirant kap al L.S ens veiem!!!!

Anònim ha dit...

Que passa nenes!!!!!
Doncs si que teníeu son!
Però si la "noche es joven"!!!!
Ei canalla!!
El sopar de Puta Mare!
Jo he menjat com el que soc, un rei. jejejeje
Apali, fins demà.

Maveck ha dit...

Ei !! Tlm veig que no soc l´únic que estic despert encara ...
Nois, ja teniu les fotos del sopar penjades ...
Espero i desitjo que us hagi agradat.
La veritat és que ha estat molt bé ... al final hem acabat el Tuner@ i jo amb la meva gossa passejant per la Rambla i parlant de coses molt interessants ...
Ara mateix no recordo la sortida que hem quedat de fer el diumenge ... espero demà tenir les coses més clares ...
Bueno nois, que no sigui res el divendres ... ens veiem amb alguns el diumenge, ok ??
Vinga, bona nit!

Anònim ha dit...

Que vol dir aixo de que no sigui res el divendres!!!! MARIKITA vacacionero!!!!
ara em miro les "afotos"
Salut,

Anònim ha dit...

AH!!!!!!!! per cert,
no he volgut fer sang durant el sopar però,...
Al Titi no ha vingut perque ha preferit la Pilar a nosaltres!!!
Jo només diré una cosa.
RAJILLES!!!!!!!

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Ja al peu del cano desde fot dues hores......algu a de aixecar aquest collons de pais.....aquest sopars els tindriem que repetir mes sovint...pero la porpera que sigui amb divendres aixi ho podem allargar una mica mes....tindrem que tornar a fer un altre per parlar de les sortides amb bici, ja que ahir varem parlar de tot i força...pero la bici no la vem tocar....be segueixo aixecant el pais, com diuen el meus jefes

Sayonara

Anònim ha dit...

Murdock, t'haig de donar la raó.
S'hauria d'organitzar quelcom per deixar bastant lligat el tema de bici i les seves sortides, organitzar una sortida mensual "Puta màKina"! i alguna altre amb la family, etc ... el problema és que això és un curro i seria fantàstic poder-ho fer entre alguns ( veig que el Tlm s'ho curra bastant ... ) el proposo pq formi part de la CDDPKT! (Comisió de Desenvolupament i Desarrollo dels Puta Màkina Traks) a veure si un dia en parlem un mica a fons i deixem les coses ben lligades ...
fa dies que hem corra una idea pel cap que penso que pot ser bona per l'equip ... l'haig de pulir una mica però aviat estarà enllestida.

Anònim ha dit...

Per cert, ahir hem vaig trovar per la Rambla amb un ex-company del institut que surt en Btt i l'he convidat a venir diumenge amb nosaltres ... hem sembla que pot ser una futura promesa ... ja veurem !!

Anònim ha dit...

companys!!! ara mateis se m`acava de passar la ressaca, xo he passat un divendres bastant b!!! el sopar d puta mare!! sou els millors i tik encantat d formar part del nucli ((dur) si hem permeteu) de Puta Makina. doncs dit això només em keda dir k diumenge ens veiem al l.s a la hora k es digui ok? adeuuuu

Anònim ha dit...

JA TORNO A TENI EMBOLICS AMB LA MERDA DE L`ANONIMO!!!!.... ara em toca a mi Murdock... sóc l`@@PK

Anònim ha dit...

UN SOPAR COLLONUT !!!

UNA COMPANYA COLLONUDA !!!

TOT COLLONUT !!!

SOM COLLONUTS !!!

COLLONS... !!!!


Petonets.

Anònim ha dit...

Ei ... sí senyor !!
PRESi, tú si que ens saps.
Osti @@Pk, ja tornem a estar amb l'Anónim ??
Vaig a veure si començo a currar-me el post següent ...

Anònim ha dit...

Bueno, nenes ja teniu penjada la sortida de diumenge.

Anònim ha dit...

Aquest comentri és només per superar, un cop més, el rècord !!
jejeje ... ja sé que no és gaire professional !!! però ....
És que hem feia il.lusió !!