Puta MàKina !


divendres, 14 de setembre del 2007

Pk !! Diumege 17

Puta Makineros la sortideta no ha estat tot lo bona que voliem ... llàstima que no hem pogut fer el Puig de la Creu, però bueno , tampoc ha estat gens malament ...
El lloc de trobada ha estat la casa del Sr. Tlm i el Trajecte:
Desde Caldes hem rodat fins a Sentmenat, després a Castellar i hem esmorzat, després hem pujat al cementiri i allà ens hem dividit, uns han tornat cap a Caldes i uns altres hem tornat a Sabadell.
Hem de donar la benvinguda al Pau, una futura promesa, encara és aviat per valorar-lo però de moment pinta força bé ... jejeje.
Desprès del èxit que ha tingut l'article de la Selènika 2007 veureu que l'he eliminat. Per algo sóc ara l'administrador, no? De totes maneres teniu un enllaç a la dreta per si voleu donar-hi un cop d'ull.
Quedo a la espera de rebre les fotos de la sortida per penjar-les tb al bloc. Esperant que tot hagi anat bé, només hem queda desitjar a tothom un bon començament de setmana. Sigueu bons !!

Puta Màkina !!

13 comentaris:

Maveck ha dit...

Tuner@ demà a les 18:00 estigues al LS preparat que anirem a rodar amb les màkines noves ... t'ensenyaré un recorregut nou, ok ?
Arn@u, si t'animes ja saps.

Maveck ha dit...

Makineros !!
Diumenge vindrà un colega ... pujarà amb nosaltres fins a Caldes i sortirem tots junts desde allà però com que hem de ser a les 12 a casa, nosaltres tornarem amb bici desde Guanta a Sabadell com el diumenge pasat.

Anònim ha dit...

Sr. Maveck, a mi em sembla bé que vulguis tornar de Guanta a Sabadell amb bici, però si ho fas pel temps es MOLT més ràpid Guanta-Caldes que Guanta-Sabadell, estariem parlant d'una diferència de quasi una hora.
Salut,

Anònim ha dit...

Si es que tenim algun que altre problema de temps, jo aposto per portar bocata i ja farem la "birrita" a Caldes quan arribem. (si us sembla bé. jo no tinc problema d'horari)

Maveck ha dit...

Tlm doncs a lo millor m'interesa més anar fins a Caldes i baixar després en cotxe !! Jo hem pensava que aniría més ràpid de l'altre manera ... ok ... bueno sigui com sigui ... ja ho veurem sobre la marxa.
Avui hem sortit a rodar el Tuner@, l'E.T. i un servidor ... hem fet una ruta molt tranquila però que està força bé ... makines ... haurieu de vuere el Tuner@!! Els ulls li brillen !! jejeje

Salutacions !

Anònim ha dit...

si amb el mallot d puta makina ja no diferenciava en tuner@ i en maveck... ara amb les mateixes bicis us hauré d preguntar ki sou!!! a8 una sortida wapa, a veure si repetim!!
bé companys diumenge a les 7.30 al l.s adeuuuuu

Anònim ha dit...

Diumenge amb bocata i birreta a la font del lleó , companys.
Marikita l´últim!!!!
Petonets desde el ciberspai!!

Anònim ha dit...

ha faltat el puig x acavar d`arrodonir-ho xo bueno, ha sigut una sortideta molt maca, hem d`anar més sovint al lloc on hem esmorzat... x la terrassa... i tot això...jejeje. bona semana a tots!!!
jo demà porto la bici al metge, ho dic x si voleu sortir k fins dimecres o dijous no conteu amb mi ok? PUTA MAKINAAAAAA i bona semanaaa

Anònim ha dit...

Hòstia nen!!!!
Ni post nou, ni fotos, .... collons quina poca dedicació. jajajaja (es dur ser administrador, oi?)
Bé, ja provaré de mirar-ho de nou per la nit des del hotel.
Au, moltes salutacions des del regne dels centollos i els percebes.

Anònim ha dit...

hola marikitas, ja algu que surti entre setmana alla les 18h? haig de entrenar una mica pq l´ultim dia vaig peti masa.

Anònim ha dit...

Estimats amics: ahir vaig recuperar la nevera, les birras estaven súper frescas.
Sr. Farre, per mol que estrenis aquí tenim unas súper maquinas que no els atraparem mai.
Sr. Administrador, que pasa?

Anònim ha dit...

MAVECK DIMISIÓ!!! MAVECK DIMISIÓ!!! jejej és conya tio, k ho fas d puta mare! xo es normal k vagi una mica de cul entre una cosa i l`altra. TLM, donali el fotut correu i així ho podreu compartir una mica (x cert, salutacions a on estiguis) pir@t@ gràcies x les birretes encara k al final no ens les poguessim fotre...
si algú pot sortir divendres ja dirà algo ok! una abraçada makinera adeuuuuu

Maveck ha dit...

Ejem, la veritat es que estic una miqueta decepcionat pq l'últim post que vaig penjar no va tenir l'èxit que m'esperava ... al contrari ... que si m'havia pres alguna cosa ?? Que si estem guillats !!! I això que aqui alguns han fet la Pedals de Foc ! (Qui ho diria !!)
Sou una colla de marikites !!
Ara vaig a mirar el correu a veure si tinc les fotos de la sortida d'ahir ... i després de sopar ... ja veurem ...