Puta MàKina !


diumenge, 22 de març del 2009

Pk! La Tartana 2009

Sortida força entretinguda, com sempre. Avui, després de molts mesos sense sortir el nostre company Mariano ha estrenat la temporada, amb pareceleta inclosa a l'alçada de Ripollet city, al costat del riu, tot ha quedat en un petit ensurt sense complicacions que ens ha servit per riure una mica ... gràcies Mariano i benvigut de nou al grup, alguns et trobavem a faltar !! Tot plegat 40 kms. bastant distrets amb una mica de tot ... potser més d'un s'ha quedat amb ganes de fer algún corriol, però en general ens ho hem passat bé.

Esmorzar amb vistes a Santa Coloma i Badalona i al fons el mar. Parada obligatoria a Montcada de tornada per fer el "carajillu" i fins hi tot hi han hagut xurros amb xocolata !! Si es que el Puta Màkina ... amb bici i anem ... però el que més ens agrada es menjar bé !! No tenim remei.

La propera setmana tenim programada una altre sortida que coneixeu tothom. Pujarem fins la Tartana i esmorzarem a un Rest. nou que està a la mateixa carretera ... Rest. Perez. Durant la setmana ja direm a quina hora quedem però suposo que com sempre, a les 8 al LS.

Al Blog penjaré una llista dels que anirem a fer el Camí del Drac el proper 1 i 2 de maig. El nostre company Pirat@ ha d'encarregar lloc per dormir i necessita saber quants serem. Espero que us animeu, l'any passat va ser molt divertida i sembla que aquest any s'ha modificat i millorat el recorregut.

Bé doncs res més, que tingueu una bona setmana tots i ens veiem aviat ... una abraçada !

31 comentaris:

Anònim ha dit...

Primer!!!! jajajajjaa

Anònim ha dit...

Ja em fet castells. Avui els he tingut a tots dos a dalt de tot. Si es que si no m'agafa un atac de cor amb això, es que estic més que preparat per la vida moderna.

Pel camí del Drac no se com estaré. Tinc moltes ganes de anar-hi, però... si puc serà quasibé d'ultima hora, si això ha de ser un problema ja faré "vivac". jajaja

Apali canalla, que la setmana us sigui lleu.

Anònim ha dit...

hola pk's ¡¡

soc el jordi, el convidat el dia. m'ho he pasat de conya amb tots, ara ja vaig coneixen-vos, al principi creia que el carajillo era falç ¡¡ pero no, sou homes de paraula. despres tambe em pensava el els xurros del mariano serien falços ¡¡ pero tampoc, he vist que es un home de paraula. mes tard el josep paga al bar, un bon tio ¡¡
i al final cerveseta de gorra pero us la dec, el proper xurrillo o caraja em toca.
gracies per convidarme a sortir.

Anònim ha dit...

Hola canalla!!
Ja he vist les "afotos" i....
Em sorgeig un dubte, en Don Antonio anava de capità? Perquè l'equipatge no es l'oficial!!!
jajajajja
Au canalla, lo dit:
Apendrepelcullaputacrisi!!!!

Salut,

Anònim ha dit...

Bon dia germans , efectivament vaig trobar a faltar algun corriol i em va sobrar autopistes ...MAT...i urbanitzacions VILLA LOLITA amb els arbres pintats amb titanlux....!!!! jajajaja pero la vostra companyia tot s'ho val.

Quatre coses:

1ºlligar la pastoreta fins a montserrat i tornar amb RENFE fins a SBD.(el meu col.lega de TERRSSA ho esta mirant)

2ºorganitzar uns KARTS indoor entre setmana a Badalona.( em marqueu dates+-)

3ºTinc contacte directe amb l'Oscar Saiz(wold champ de descens) de granvalira per organitzar un SUBEBAJA a Andorra i fer uns descensos de collons , ho vaig negociant amb bicis incloses i ho comunico.

Jordi un plaer ciclar amb tu ....la bona gent ens anem trobant i fent pinya.

Maveck ha dit...

Molt bé Obélix !! Així m'agrada ... 3 propostes molt ben parides, i encara n'hi afegiría una altre. Pujar a Ripoll i baixar fins a Sant Feliu de Guíxols a fer un arrosset !!
La sortida fins a Montserrat es pot fer el 19 d'Abril (després de setmana santa).
A fer una de Karts Indoor podem provar-ho el proper dia 1 d'Abril. Cau en dimecres i aquella setmana no hi ha futbol, els demés juga el Barça la Champions, lliga i la Copa, no hi torna haver-hi un dimecres lliure fins el 20 de maig. Digueu que us sembla aquest dia ... la proposta és anar fer una carreres de Karts i després sopar alguna cosa.
Estem en contacte ... per cert, tinc encarregats adhesius del Logo Puta Màkina ! i de les lletres Puta Màkina !

Sautacions.

Anònim ha dit...

bona nit nenes!!!

Tot molt bé, però aixó del Rest. Pérez pues como que no m'agrada.
Jo voto x un Mariano amb terraseta.
Ës la meva opinió.
Fins un altra.
MECAGOENLAPUTACRISISLADESACELERACIOLACUENTAAZUL,NARAJAYDEMASBANQUEROSIMPRESENTABLESQUECHUPANDEMIDINERO.
P.D.El que fa la grifa!!!

Anònim ha dit...

Eiiiiiiiiii!!!! companyers!!! Obèlix unes propostes collonudes!! ara nomes cal fer presioooo!! jajaja lo del descens a Andorra sona xo k molt be eh? i lo dels cars ja no et dic ress jajaj, a mi x variar em va bé la data k diu en Maveck.

Jordi benvingut al club!! ets collonut jejeje,
buenu penya, lo de sempre, bona setmana i ens veiem diumenge al l.s!!! dewwwwwww

PD. gràcies Maveck & Marian@ x la bici i l`entrepa respectivament sou uns benparits de collons!!!
TLM... recupera`t + raaaapid!!! jejeje

Anònim ha dit...

eiiii canalla!!!!
@@PK, tu si que ets collonut!!

A mi, ja ho sabeu, tot em va bé! ara només em queda recuperar-me (divendre em vàren treure els punts i ara ho tinc tot obert) i disposar de "disponibilitat" i uns quants punts a la "cartilla". jejejeje

Apali,

Salutacions des de "os rias".

Anònim ha dit...

Bon dia germans !!!!
Diumenge proposo una tartana una mica mes llarga ja que no ens haurem guanyat l'esmorzar sino.....proposo la Tartana+sat feliu raco+puig+bombers o una tartana m+amunt......
I per anar cap a Matadepera us portare per castellarnau+golf+matadepera per fer-ho diferent.
El meu company de TERRSSA em comunica que a montserrat no podem pujar si no es per la carretera i em proposa arribar per una ruta molt maca fins a Sant vicens de Castellet despres de fer la Pastora ,i alla RENFE cap SBD.
Anims a tots els que esteu de baixa o teniu algu prper de baixa , ja que son varis.....

Anònim ha dit...

Collons Pitu , perqué no te la peles una mica fill. Es que no tens desgast tú?

Anònim ha dit...

bueno doncs ja em teniu aqi un altre cop =)
si no pasa res aqest cap de 7mana tornare a surtir
e llegit lo dels cars si el meu pare vol ok
i lu de andorra tmb XD
ivec q i an incorporacions noves no?¿
pos fins diumenge si no pasa res

Anònim ha dit...

Marianu si me la pelu es pitjos ja que perdo "lastre"jajajajaja.....
anims que dema es divendres !!!!!
que aixo ho digui unjefe no queda be , pero es que..... esticfinselscollons !!!!

Anònim ha dit...

el capullu de l'anonim soc jo l'OBELIX

Anònim ha dit...

Companys, sembla que el diumenge, no farà gaire bon tems, per tan, jo decidiré la meva participació el diumenge a les 7 h. del mati.

Obelix, les tabes aportacions, son mol llamineres, he fet un cop d’ull a las meves “cuentas naranjas”, i estan vermelles, ja sabeu, que jo estic amb economia de guerra, si decidiu fer.... x .. real ment tindre molta enveja.

Obelix, si tens mono de corriols, si fem el Camí del Drac, tindràs 12 Km. tots seguits de corriols 85% sobre la bici 51 m. de desnivell de pujada i 400 m. de desnivell de baixada.

Salut.

Anònim ha dit...

Bona nit!!!
Sabies paraules Pirata, jo diumenge també decidiré al últim moment.
Lo del Cami del Drac ,pinta força bé.De moment no sé si vindré, ganes no m'enfalten. Ja ho anirem parlan.
Bé, vaig al LS a sopar que em sembla que la tieta Antonia a fet fabes amb sepia. ummmmmhhhhhh.
Petonets!!!!
Bon cap de setmana a tots i totes

Pirat@ ha dit...

Ja esta decidit.

Jo no surto amb bici dema, tinc un enterament a Torrelavit de un amic meu de 90 anys.

Fins la propera.

Salut.

un que es mullarà demà ha dit...

Demà cada cop està més complicat això de sortir !! Es molt provable que plogui i a més a més ... perdem una horeta aquesta nit !! ... nose nose
@@pk ... ja hem veig els dos sols fent la Tartana amb Xubasquero !!
JEJEJE ... T'animes Obèlix ??

Ahir vaig anar a Sopar a Terrassa ... Rest. Talaiot ... especialitat amb Caldereta i arrossos ... espectacular !!

don antonio ha dit...

jo dema com diu el tunero hivernare com l'os de la Vall d'Aran que aquests dies es deu tornar boig, ara calor ara fred, i a mes perdere una hora de dormir i jo les tinc escases, molt escases, aixi que els valents que surtint dema sort.

@@pk ha dit...

Al final ki surt?? jo voto x una Tartana i un superesmorzar!!! am chubaskero o sense ke dieu???
+ tard mirare el blog. dewwww

Murdock ha dit...

Hola Senyors

Semana de, fin el collons !!!!!!
Jo m'apunto a la sortida, si no plou,i una Tartana pot estar be pero em de estar aqui dora que dema tenim F-1 a les 13:00, ja direu quelcom

Siau

l'Obelix va calent de colllons ha dit...

Bona nit rajilles......us fa por l'aigua ? no sabeu nedar?
Jo aquesta nit la meva dona em treu a sopar a CAN FANGA i pot ser que arribi a les mil i una mica torrat pero dema sortire (suposo) com un campeon !!!!
avui ja he anat a correr i despres a la piscina amb la meva filla ,vull dir que dema em tindreu apagadet.
Be dema plogui ,nevi , caigui merda del cel sortim amb bici ,que collons!!!!!

@@pk ha dit...

va caient aigua xo crec k ens deixara sortir. a les 8 al l.s.

PD. enrecordeu-se d`adelantar l`hora

a les 2 --------} les 3!!!!

el mecromines ha dit...

Hola nenes !

Hostieeeeeeeeeeeeeeè, quin estrès !!!! aquest bloc sembla la meva agenda. Serà per activitats...., la primavera ja ho te,.... "la sangre altera".

Bè, dir-hos que la cosa pinta llarga encara. Ja foto pudor de "desinfectant". Ahir sense anar més lluny, al compi d´habitació del meu pare al varem trobar "canelo", hostieeeeeeeeeè quina esgarrifansa !.

Pirata, el drac tindra que esperar pel que fa ha un servidor, mecagoenlaputahostiamierdajoder !

tlm, espèro que el culete, millor ?

Per la resta, una abraçada i també el meus millors pensaments...

Petonets.

Pirat@ ha dit...

Collons, quin dia que porto, entre el madrugon, el canvi de hora, i la animació del enterament estic fet una coca. Res que no arregli un bon rioja i una migdiada amb cuixa.

Presi, tranquil, tenim mes dies que llonganisses. ( quin llullu el pobre canaló ).

Qui a sortit amb pluja?,
ja es sap, el jovent no te res el cap.

P.D. F.1, jejejeje.
Salut.

gigi ohohohohohohohhhhh ha dit...

Hola companys.
Avui que anava a sortir, va i plou, ja se sap, qui neix "rajilles"........ Ho sento, minipk, la setmana vinent ja sortirem.

Pirata, ho sento però no faré el camí del Drac, no serà per ganes, però bàsquet a l'hivern + camí del Drac a la primavera + ruta en btt a l'estiu = DIVORCI a la tardor, i no està la cosa per anar-se sota un pont, que amb la crisi hi ha over-booking. De tota manera si la feu proposo una sortida d'un dia pels que no la fem i a la tarda cap a casa.

Presi, el meu pare diu que quan tens salut tens 40 problemes: la hipoteca, hisenda, que el veí fa soroll, etc..., però que quan no la tens només tens un problema, la salut, ànims i paciència.

Bé companys, fins la setmana vinent, a veure si puc fer la primera del 2009, prepareu alguna cosa suau.

P.D: Digueu-li coses a l'amic Tlm, que ahir el vaig anar a veure i me'l vaig trobar una mica depre.

Petons per tothom.

Maveck ha dit...

Sortida de puta mare ... 3 putes Makines de veritat !! Amb esmorzar de lujo a Cal Perez ... quines papas !! 40 kms de fang i aigua ... més informació al proper post !!
Salut i força !!

@@pk ha dit...

osti si, 100x100 deputamare!!! corriols, aigua, papas, chupitos... aixo si k es vida!!! val la pena llevar-se xl mati jajaja

bona setmana a tots!!!


P.D. Presi k millori lo dl teu pare i TLM el mateix x tu.

;-)))

obelix ta cansat ha dit...

Bon dia !!!!! m'acabo de llevar d'una siesta amb bava...roncs i somnis....aquesta nit nomes he dormit 3 hores i despres cap a la tartana
Sotida nomes apte per PK's!!!!
Pluja ,fang, i sobretot algun corriol per treure'm el mono ....
Be ,torno al sofa que me l'he guanyat aquest capde , ho he fet tot ,ja tinc piles per una setmana mes....

Presi , anims i una abraçada al teu pare....Tlm animo !!! ese culitooooo!!!!
Murdock que la teva dona es recuperi aviat....i els altres que tingueu una bona setmana cabroncetes...

don antonio ha dit...

Hola marikites pel que veig heu fet una sortida distreta, jo m'hi quedat fen una dormideta que bona falta em feia, ja que diumenge que be gairebe no dormire per fer la pujada a montserrat.
En aquest blog trobo a faltar un dels membres dels pk's que no tenim noticies de ell oi CLOTI a veure si et deixes veure o llegir.
Presi nomes donarte anims i al teu pare que es recuperi el mes aviat.

Murdock ha dit...

Hola Senyors

Obelix el que m'he de recuperar soc jo que ara treballo a fora i a dintre de casa soc una puta maruja, retar roba, estendre roba, compre mejar , fes sopar , fes dinar, planxar, prepara bocates, ja nomes em falta que em baixi la regla, espero que l'hi treguin els puns rapit...em sento explotat !!!!

Presi anims si necesites quelcom al hospital ja saps alguns conmtactes tinc..una abraçada

Bona setmana a tothom!!!