Puta MàKina !


dilluns, 23 de febrer del 2009

Pk! Calçotada 2009 (Preparatius)

Hola a tothom,
S'acosta la Pk! Calçotada ,encara queden 15 dies, però les setmanes passen volant i tenim molta feina per fer ... comença a ser hora de que la gent es començi a organitzar per poder fer una cosa amb cara i ulls.
Després de parlar amb les respectives senyores dels nostres companys puta makinerus Mariano i Murdock, han tingut la gentilesa d'oferir-se per anar a comprar elles el pica-pica, la carn i el postres i tot el tema de paper i plàstics ( tovallons, estovalles, plats, gots, cuberts, etc ... ).
Proposo que els que viviu a Caldes, us podeu encarregar de la beguda, ja sabeu, aigua (per els nens), cervesa, vinillo, Coca-coles, fantes, etc. i , si pot ser, tot el que fa referència al mobiliari portàtil, taules supletories i alguna cadira plegable, que amb la gent que som en faràn falta bastantes. De totes maneres, si bonament, cada família portés les seves cadires molt millor. En principi el lloc està pensat per poder-hi seure tots, però amb la quantitat de gent que serem no sabem com pot anar i sería millor portar alguna cosa per si de cas, i arrivat el moment, si haguessim de necesitar alguna cadira poder-hi contar.
Jo m'encarrego dels calçots i la salsa. I ara no us espanteu !!! 550/600 Calçots i 4 Kg de salsa.
De moment, som 24 començals (sense contar els nens) he contat uns 20 calçots per barba = 480 arrodonim a 500 i en sumem 50 per si algun nano els vol provar. 550 Calçots que us sembla ?? Ens quedarem amb gana ??? Fem 600 ?? Quina bogeria !!

Si algú es vol oferir per col.laborar, estem oberts ... encara falta otorgar el café i els xupitos ...
Després es farà com l'any passat, tots el tiquets de compra a sobre la taula i a fer numeros !!

Bé, la cosa està en marxa, per qualsevol aclaració podeu deixar el vostre comentari al blog i es respondrà tant aviat com sigui possible.

Gràcies a tots per la vostra col.laboració i fins aviat.

27 comentaris:

Anònim ha dit...

Jejejeje
Primer!!!!

Apali,

Anònim ha dit...

the second one

bye bye

Anònim ha dit...

3º 3º 3º 3º 3º...

Anònim ha dit...

Bon dia germans , jo mirare a casa exactament que tinc de la calçotada de l'any passat (gots,sucre,cullaretes etc) i a apartir d'aqui fare llista del que porto.....el porró ,i el magno segur....

@@Pk , el dia 6M tinc subebaja de SNOW , el 7M calçotada PK i depen com estigui la meva tarja de punts el 8M vinc al vendrell , ara tinc la excusa del nano que s'apunta a un bomardeix....a qui aura sortit?....ai que em cau la llagrimeta !!!

Anònim ha dit...

Bon dia nois.
La calçotada que serà, Dissabte o Diumenge?
He estat mirant les barbacoes d'aquí Caldes i he trucat a la urbana perque m'ha semblat que no estàven operatives. La urbana m'ha dit que si, però jo las he vist molt "currades", potser si sabem d'un altre lloc no estaria pas malament a veure si arriba el dia i ens trobem "compuestos y sin novia". Podríem mirar d'anar a Castellterçol, hem sembla que ja heu estat i com a mínim més tranquils estarem. Ja direu alguna cosa.
Saludus. Que vagi molt bé la setmana.

Maveck ha dit...

Òsita !! Gigi !! Que dius ara ??
El lloc és bàsic. S'hauria de mirar de confirmar això que dius ... o començar a mirar altres llocs habilitats, per si de cas.
Quedem a la espera de que feu les comprovacions oportunes ...
Saludus.

Maveck ha dit...

Per cert, la calçotada és un disabte, 7 de març.

Anònim ha dit...

Ja torno a estar aqui....nomes ting gots de carajillo de l'any passat , importnatissim pero no suficient....jo portare els estris com OLI, SAL, PINCES,CARBO,LLENYA,MAGNO,UN TERMO AMB CAFE (no sera suficient),PORRO,
Collons Marc marca't un EXEL i aixi el tenim per cada any i no m'he de fer una pelicula de la castanyada ja que a partir d'uns fotogrames em surt borros jajajaja.
@@PK 2 Bidons FRESQUETS !!! Jo tinc nevera al garatge si vols....

Per aquest diumenge proposo serra de galliners a Sant quirze , entre jo i el GPS trompa del Maveck suposo que tornarem sans i estalvis a casa.

Anònim ha dit...

Hostia que no era la castanyada era calçotada !!!! vaja castanya que portavem....

Anònim ha dit...

hola desde el portatil,
s´ha mort el meu PC..... snif !!!

Espèro ben aviat tindra el tema resolt.

Aquest finde em trobare a Venice, lloc on hem triat amb la resta de famili per celebrar el 50è aniversari de la meva senyora.

Collons, ben aviat tindrem que fer servir el plan RENOVE, ejjeje, tot i que ho tindrem que rumiar perque una vegada saps on es troben les marxes, ja sabeu......

Uns petonets per tots.

Anònim ha dit...

Hola sennyors

Jo aquest cap de setmana, vaig de esquiada , no podre vindre a ciclar pero a partir març sortire cada cap de setmana, sino la volta a sierra nevada la fotre en 4x4......per el tema de la calçotada que haig de portar??

Siau

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Jo no vull ser la nota de la discordia però penso que és una burrada de feina fer 500 o 600 calçots encara que siguem 3 o 4 fen-los.Proposo una mica de prudencia i compasió x el cuiners i rebaixar la macro calçotada a 350 com a máxim.
A mi la feina no m'espanta però és que som molta gent i penseu que s'ha de menester molta llenya per fer foc , després la carn.
Una mica de solidaritat!!!!!

Anònim ha dit...

Hola nois.
Primer rajilla per la calçotada, contava que es faria en Diumenge i ja vaig quedar per aquest Dissabte per anar al Penedés a visitar una cava i passar el dia. Ho sento moltíssim, no hauria possibilitat de fer-la el Diumenge 8?
Aquest Diumenge tampoc sortiré, tinc partit al matí i ens ho estem prenent en serio ja que estem a dalt amb possibilitats de pujar.
Molt bona nit a tothom.

Anònim ha dit...

Pel dissabte 7 en Titi també es dubte.

Anònim ha dit...

Hola nenes,

crec que el nostre amic Mariano, te molta raó. Son molts calçots, i crec que el mes important es el trobar-nos i pasar un bon día. La calçotada es una excusa ideal, no la convertim amb un suplici.

Ciao chi vediamo !

Anònim ha dit...

Vinga nois , anims collons que us noto una mica tristos.....que fem diumenge ? La serra Galliners o no?
Calçotada qui parta que?
Desperteu i no sigueu autistes ,parleu collons !!!!

Anònim ha dit...

al final qina surtida es fa el dia
jo proposo fer la pastoreta
bueno k io la semana no vaig venir perq no tenia ningu q em baixes a sabadell pro aquesta setmana si
bueno marikitas fins diumenge

Anònim ha dit...

Home, una pastoreta no staria malament no?? encara k la k diu l`Obélix no pinta tp malament!!! nose inga parleuuuuuuuuu!!

Ens veiem dintre dun ratet al L.S.

DEWWWWWWW

P.D. Obèlix, ke vols dir, ke compri els bidons de heineken i els porti a casa teva?? ja diras algo, si tens nevera d puta mare no?? ;-))

Anònim ha dit...

jo no fare el rejillas,!!!!

Serra Galliners ok.
Pastoreta, ok.

Anònim ha dit...

a kina hora dema?? 8.00?? 8.30??? sense entrepa x soposat no?? jejej

@@pk se ha hecho fan de:
EN CONTRA DE PORTAR ENTREPÀ

JAJAJAJA

Anònim ha dit...

Dema 8:3o al LS ...pero a St quirze no se on collons anar a esmorzar....suposo que el nucli dur ho sabra...confiem amb la seva veterania per qualsevol recurs.

Avui per esmorzar m'he cascat
1:30h corrent que venen a ser 15Km vull dir que dema no se com tindre les cames.
Per cert vindre jo sol ja que l'Asterix ha de fer deures and examens....
Apa fins dema , i els rejilles que vagin a caçar sense llicencia que es el que es porta avui.....

Anònim ha dit...

OK. BOCATA

Anònim ha dit...

ostia, jo no tinc pa x fer bocata, es iwal, ja em compraré algo x ahi. fins demaaa

Anònim ha dit...

sortida 100% OK!! mb sargantana negre i groga, pèrdua d`ulleres i 3 parceletes.... ah!!... i la cabrona no tenia xurrus amb xuculata!!! jajajaj

bona setmana!!! Maveck et passo les fotos de la sargantana. dewww

Anònim ha dit...

Bona sera..... sono qua !!!

Chi vediamo.... arrivederci..

Anònim ha dit...

sortideta deputamare per la serra de galliners.....plovent i patinava com la marequehovaparir , arcella sobre terra dur ..d'allo que et queden les sabates plenes de fang que sembles una "drag quen" quin patiment!!!!
ens hem gastat 4€ a la "Karcher" per treure el fang.
Jo he sucat dues vegades ....anant buscant conillets de bosc.
Estiguem conectats alb log per la calçotada , expliqueu per quina fase anem i si s'ha de comprar quelcom...
Si voleu convoquem una mini reunio al LS per acavar de perfilar.
Apa bona setmana i a currar que son dos dies !!!!

Anònim ha dit...

Companys:

Que voleu que us digui, avui ho he pesat mol bé, collons, com patinava el fang, curta 26 Km , paro intensa.

Avera si ens posem decor per la calçotada.

PD. mes voldrien alguns esta a 4 punts i líders.

Salut