Puta MàKina !


dimarts, 2 de desembre del 2008

Pk! El Desembre congelat

Brrr !! Quina rasca !! Acavem d'estrenar l'últim mes de l'any i, de moment, les baixes temperatures que s'estàn registran estàn aconseguin que els Pk! Btt Team es quedin al llitet els diumenges al matí ... Fins hi tot s'estàn fent propostes de fer les sortides una hora més tard per agafar una mica més de temperatura. Cap problema, qui vulgui quedar a les 9 que ho digui i les properes sortides es faràn a aquesta hora.

Nois, s'acosta Nadal i per aquestes dates les empreses aprofiten per trobar-se i anar a sopar, vuere una mica i fer el burro !! Nosaltres no serem menys i farem el mateix però canviarem el sopar per un esmorzar. Així doncs estigueu atents perquè durant aquest mes s'organitzarà un esmorzar nadalenc en el que estaràn convidats tots el Pk!'s ( podràn assititr-hi fins hi tot el rajilles, que els deixariem venir amb cotxe !!).

Bueno, res mes, aquesta setmana tenim sortida i s'ha de decidir ... si voleu podem fer el recorregut de l'Open Natura de Sant Quirze que calculo el podem fer en poc més de 2 horetes. Quedem a les 9 al Local Social ?? Teniu la paraula.

Bones Festes !!

19 comentaris:

Anònim ha dit...

prime

Anònim ha dit...

Hola tontos:

Encara estic viu.

Com L’avé Fenix, ressorgint de les seves cendres, i amb moltes ganes de tornar a fer-vos companyia, pero veien el panorama dels Pk, igual tinc que surti tot sol.


La proposta del Sr. Presi, amb sembla mol encertada, en vistes del meu estat de forma. jejejejeje.


Si diumenge fem una surtida amb seny jo sortiré. Amb seny amb refereixo que no sigui mol llarga, la sortida, senten. jejejejeje.


Fins aviat tontos.

Anònim ha dit...

Em sembla deputamere fer la de st Quirze pero la llarga(33 km) marikites que esta aqui mateix !!!
Jo xerro molt i dissabte tinc un sopar , depen de lo torrat que vagi a les 9h LS(horari encara mes marikita)em sembla be .
Anims germans que ja tenim el 08 agafat pels ous !!!

Anònim ha dit...

Collons Obelix, casi amb trepitjas

Anònim ha dit...

Makines, a mi magradaria fer akest canvi d`horari, em sembla de puta mare xk d les 8 a les 9 la temperatura varia bastant i ja hi ha solet, nose x mi si!! Akest diumenge tb fare el rajilles xk marxo fora... no xk no vulgui eh? jejeje, a partir daki vindre fijo a totes.

buenu companys ke vagi be la setmana i el fred!!! siauuuu

Maveck ha dit...

@@Pk !! no anem bé ... tú eres un dels fixes !! No et reconec !!
Bueno jo diumenge SI que surto ... a les 9 ?? Cap problema.
Aneu fent propostes per anar a esmorzar !! S'ha d'escollir el dia (14, 21 o 28) i el lloc. Podem aprofitar aquest dia per fer "La Foto" ... a vuere si d'una puta vegada som capaços de poder inplicar-nos tots una mica.
Perdoneu però estic una mica cansat d'aquest tema ... ara que l'any vinent ja n'he aprés ... no me la tornareu a fotre !!
Bueno reines, a veure si tenim una mica de ambient.

Anònim ha dit...

Hola Senyors
Segueixo viu, amb una pedre al ronyo que no em deixa viure, pero que finalment els metges s'han fotut d'acort per treurem, de moment i fins que no passi per quirofan no podre gaudir de la vostre companya ciclan pero al esmorzar vindre encara que sigui amb ambulancia

Siau

Anònim ha dit...

Hola marikitas, ja soc aqui, despres de fer diumenge 21km corrent fins el forum , tinc un mono de bicis i cia que no cago.
Amb sembla molt acertat el cambi d'horari, tambe penso de fer una sortida-marikites fins el puig-cadena i acabar al petasques amb honor al rajilles pir@t@.
No trobo gens correcta les faltes de l'Arnau, tindrem que pensar amb un correctiu sever, aixo no pot ser tantes faltes.

Anònim ha dit...

al final em fareu sentir una mika culpable ehhh??? tinc mooltes ganes de sortir amb vosaltres i anar a esmorzar!!! jejeje

el divendres soparet no??? ja portare els pos3.

un saludillu makussss

Maveck ha dit...

Doncs mira, el Puig tampoc hem sembla malament ... ara fa dies que no el fem i es trova a faltar !! jejeje ... Potser m'ha convençut més per l'esmorzar a Cal Petasques. Mmmm sí, sí ... pensant-ho bé ... potser que fem un puig.
Salutacions.

Anònim ha dit...

Felicitats Xavi. Amb retard asclar.

Murdoc, que no sigui res, collons quina putada

Aquet diumenge si,

Anònim ha dit...

Bon dia nenes!!!
Demà diumenge k tingueu una bona ciclada.
El nene no vindrà.
Un altre cop serà.
Petonets

Anònim ha dit...

Fins dema al LS 9h ,portem bocata i ens el fotem al solet tot mirant al horizto....que macuuuu !!!! algu podria portar una bota , seria tot un detall ja que bocata xoriço amb camelbag pianta a trist , oi ?
Aquesta nit tinc sopar espero no anar a dormir molt torrat i llevar-me dema !!!!

Anònim ha dit...

Hola nenes,

estic una mica tocat... ahir fen el fronton dels divendres, vaig agafar un fred de ronyons que te cagues.... però demà espèro estar a les 09:00 en el local social, amb bocata xorisssssso.

Tingueu pietat, una cosa de anar per casa....

AH !!!! de la bota ja m´encarrego jo.

Siau i petonets.

Maveck ha dit...

Bona nit, companys ... de moment guanyem al València 2-0 !!!
Us haig de comunicar que demà no podré sortir ... la meva dona porta tot el dia amb 40 de febre ... o sigui que m'hauré de quedar a casa a cuidar-la a ella i als dos trastos !! Hem sap greu però aquestes coses passen !!
Bueno, res més, espero que tingueu una bona ciclada, ja ens explicareu que tal ha anat.
Visca el Barça !!

Anònim ha dit...

Ja he arrivat!! visca la nostra terra!!, encara k x alla dalt no s`hi esta malament eh??? cm a nat la sortida amb el bocata de xorisso? la setmana k bé vull pillar ja la puta biciiiiiiiiiii jajajaj. ke tingueu una bona setmana tots i FORÇA.... dic... ala Madrid!!! ;-)))))))))))

Anònim ha dit...

@@Pk , perque diuen AUPA Madrit ? no se us aixeca? que cabrooooooon!!!!
Bona ciclada varem fer ...curteta , tranquileta.....ja em va anar be , havia dormit molt poc i no anava ni a les pujades ni a les baixades...
Avui tot el dia al AUTO RETRO amb el nanu a aixugar-nos la baba dels autos que hi havia i lo millor de tot es que el xaval flipi quan veu un R5 maxi turbo i no una merda de ferrari, este es mi niño !!!!

Anònim ha dit...

Molt be nene !
així es puja a la canalla, ... que sápiguen el que costaba fotre una refregada entre canvi i frè de má.

La sortida de diumenge per mí perfecta !

Bona setmana i petonets per tots i totes.

Visca...... TOT i TOT !!!!

Anònim ha dit...

Hola senyors

Jo era mes de 131 supermirafiori!!!!

Bona setmana a tothom