Puta MàKina !


dilluns, 13 d’octubre del 2008

Pk! Btt i Running

Hola companys !!
Ahir ens ho vem passar molt bé ... us podeu creure que només tinc "agüelletes" a la panxa de tant riure ?? Sí, sí ... només hem fa mal la panxa !! Bueno, i el cul una mica ... feia més d'un mes que no tocava la bici i això es nota.

Sortida: Al final vem fer un Puig de la Creu fins a l'ermita amb baixada per el camí dels bombers cap el Petaskes, tot plegat 32 kms.
Participans: Don Antonio, Murdock, J.Clot, Obélix, @@Pk!, Tlm, "amic de Tlm madrilenyo" i Maveck.

Sento comunicar-vos que no hi han fotografies de la sortida.

El proper cap de setmana tornarem a tenir divisió del grup. Per una banda tindrem dues curses de 10 kms. una a Sabadell i l'altre a Castelldefels. Paral.lelament, la sortida en Btt que serà la previa a la Falconada hauria de ser una sorida per entrenar els que encara estàn una miqueta verds ... jejeje ja direu quina proposta us atrau més.

Dir-vos també que el sopar està aplaçat, és complicat trobar un dia que a tothom vagi bé. De moment però, s'ha decidit que el millor dia és un dijous i la cosa anirà entre el 30 d'octubre i el 6 de novembre. Ho posem amb temps suficient perque la gent que tenen les agendes més apretades tinguin capacitat d'organització. Ja direu la vostra.

Bé doncs, sense més novetats, desitjo que tingueu tots una bona setmana.

Fins aviat.

39 comentaris:

Anònim ha dit...

PRIMER!!!!
Hòstia, i ja en van tres de seguides! jajajaja
Hat-trick!!!!

Anònim ha dit...

hostia un dia que faig el cim,hi sense fotos,tindre que o
portar-me els paparatzi de casa.

Anònim ha dit...

ARNAUUUUUUUUUUUUUUUUUUU,
KABRONNNNNNNNNNNNNNNNNN,
COM S'ATURA AIXÓ?

Anònim ha dit...

Hola senyors.

Pirata, que vol dir aixó de que els bolets estan a la panxa, aquest no era el tracte.

Obélix, m'alegro molt de que carreguessis piles, jo "soy nuevo", però estaràs d'acord amb mi que quan aquesta gent no s'està barallant entre ells són fins i tot ingeniosos. Moltes gràcies pel consell, però encara estic babejant pel gol que va fer el Davidinho, impressionant, primera pilota que toca i cap a dintre.

Bé nois, bona setmana a tothom i tranquils, que ja som quasi Dimarts.

P.D. Se m'oblidaba, @@pk,: kabronsete, més que kabrensete, jejejeje.

Anònim ha dit...

Hola nenes,
en relació al bolets, efectivament... trobats, menjats i cagats... fí de la película. Sap greu però el tema estaba una mica complicat per portar mostres.

Pel que fa al sopar, per mí en aquests moments qualsevol dia, ara no ens adormim, que l´agenda va que se las pela.

Bona setmana a tots !

i petonets.

Maveck ha dit...

Tlm, tens la paraula ... quin dia et va millor per fer el sopar ?
Mariano, estàs molt callat. Espero que tot vagi bé. Pirat@ fa temps que no ens veiem ... com va la feina? I aquell negoci ?? Tindrem camisetes ??

Fins aviat !

Anònim ha dit...

Hola canalla,
Dies que no em van bé:
15/10
20/10-21/10-22/10-23/10-24/10
30/10-31/10
De moment la resta de dies cap problema.

Apali,

Anònim ha dit...

Marianu, no llegeixes els mails que et passo ? contesta marikita.
Boletaires els bolets els tindre de buscar al Google ? no en portareu cap ni per fer unes tapinyes al LS ?

Anònim ha dit...

Companys, tranquils, tranquils, tot arribarà, a camí llars, pasa curte….

Maveck, t’interessa un porte bici econòmic, tinc un que esta mol bé.

Qüestió bolets, heu fet tard, com diu el presi, menjats i cagats. Jejejeje..

PD. Estaven mol bons.

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Seguexo tenin unes xancletes molt be de preu

records desde Saragosa

Siau

Anònim ha dit...

Hòstia, això s'anima!! jejeje
Jo fare puja per les xancletes, jajajajaja Qué et sembla un xupito?

En relació als bolets, tinc un dubte....
1.- som una colla a golafres.
2.- n'hi han molt pocs aquest any.
3.- ens varem deixar el "salacof" de caçador.
4.- anava en xancletes.
Amb quin ens hem de quedar??? jajajaja

Apali,

Maveck ha dit...

Atenció !! Sopar el dia 6 de Novembre !! A tots us va bé ??

Pirat@ !! Encara tens el porta-bicis? Jo hem pensava que la teva dona ja l'havia regalat !!
Ara no tinc manera de venir a buscar-lo !! Ja parlare'm !!

Mariano ... no dius res !! Tot bé !! Vaig veure el cotxe del teu pare a davant del CNS. Tú si que saps fer Marketing i Publicitat !! Ets un crack !!
Salut i independènica !!

Anònim ha dit...

Maveck, regal res de res. venut.

Anònim ha dit...

Tlm, 1ª i 4º

Anònim ha dit...

tlm, discrepo del Pirata... jo diría que "mariquita l´últim" jejejeje, tenies que veure com la canalla es fotía la boletada.

maveck- per la meva part ok, 6 novembre !.

Petonets.

Anònim ha dit...

Hola canalla,
Haurieu de començar a dir qui surt aquest cap de setmana i quina ruta voleu fer.

Apali,

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Per mi OK al 6 de novenbre, aquest cap de setmana no podre sortir estic de congres tot el weekend

Siau

Anònim ha dit...

6N ok , suposo que els boletaires es retrataran , no ???? que corco que sooooooc !!!!jajajaja.
Maveck , al final la teva amiga no es queda la meva Bici vella , ella s'ho perd ja que aquesta bici ja esta ensenyada , amb el rodatge fet i puja el PUIG a roda de l'Arnau....
Potser que ara si ella la tingues l' Arnau pujaria a roda d'ella jajajajaja !!!

Anònim ha dit...

Hola canalla,
Com que veig que no hi ha "quorum" per aquest diumenge, he projectat la meva própia sortida:
Caldes,Sentmenat,Castellar,Puig,Guanta,Caldes.
Qui vulgui venir ja ho sap, a les 08:00 a casa meva.

Apali,

Maveck ha dit...

Obèlix ... la teva bici la tinc a casa ... Escolta ... a lo millor me la quedo jo ... per tenir-la!
A veure si parlem i arrivem a un bon acord !

Anònim ha dit...

Tlm, akest finde estic dubtós de si sortire o no, el dissabte dire alguna coseta.

l`altre dia vaig escriure una parrrrrrafada enorme i el blogger dels collons no em va deixar penjar`ho... joderrrr... jejej

inga familia, fins divendres

Anònim ha dit...

Hola nenes !

diuen que.. "qui dorm amb nens es lleva mullat".. doncs bé:

Pit carregat i una moquera de collons !

jo com @@pk, disabte us dic quelcom.

Siauuuuuuuuuu.

PS. Avui divendres, yuppiiiiiiiiiiiii !!!!!!

Anònim ha dit...

Diumenge res de res.
Un saludu

Anònim ha dit...

Ja estic incrit a la FALCONADA 08, pero el dissabte tinc sopar a casa amb cava i mojitos a dojo.....pot ser mortal anar a dormir a les 3 carregadet i aixecar-me a les 6:30 per anar a fer 50Km....quan estigui alla ciclant veure que faig , si 50, 36, o em quedo al bar directement....per cert, qui mes vindra ?
Marianu...ni contestes als mails , quasi no escrius al Blog....que estas timideta reina.....?
Bon finde companys ......

Maveck ha dit...

Bon dia !!
Ahir després de sopar al Local Social unes mongetes amb cloises boníssimes !! Va venir a fer una birra el nostre estimat amic Titi !! Doncs bé, es va decidir montar un sopar improvisat a un Rest. que preparen el menjar al Wok, entre altres coses ... La idea es anari amb la família, nens i dones ... i passar una bona estona ... qui vulgui ja ho sap ... podem quedar al Local Social a partir de les 21:15 per fer la birra i després anar a sopar tranquilament allà a les 22:00, ja direu quelcom !!
Ja se que es molt precipitat !! Però a vegades aquestes coses van així.
Fins a la nit qui vingui !!

Anònim ha dit...

xo avui?

Anònim ha dit...

jo nire directament al Wok, cuan arrivi us faig un truc a veure a kina de les 150.000 taules esteu!!!

Vaig a veure la de la Conejita en el Campus!!! jajaaj vaya jaca!!!

Anònim ha dit...

¿Cómo se dice bomba atómica en japonés?
Nicaka keda.
COMO SE DICE SEÑORITA EN JAPONES:NOTAUUSAAA.
Como se dice en Chino Barrendera:
YOKITO LAKAKA

Anònim ha dit...

Sortida IMPRESSIONANT!
39 Km. i més de 7 de baixada continua.
Si es que ja ho diuen les dites populars: Es millor sol que mal acompanyat. jajajajja

Aplai canalla, que tingueu una setmana el més lleu possible.

Anònim ha dit...

Ah!!! i tot sigui dit de passo, les 11:58 amb sortida feta, esmorzat i dutxat. Si es que...
jajajajja

Apali,

Anònim ha dit...

tlm, ejem, ejem ....

el blogg com el paper blanc, ho aguanta tot !!!

fotos, testimonis, actes notarials, premsa, televisió, allò que pugui acreditar les teves paraules.... es que ja tenim una edat i la boca grossa és malt de tots.

En relació a la companyía, és veritat, avui jo no ves estat la millor, ara ja m´han pasat els mocs del pit al coll, millora sustancial doncs...

Per la resta aixó del Wok, pot ser una bona solució per quan fem una trobada de quadrilla important, i es que els xinesos son més llestos que la fam, jejejeje ja ens explicareu.

Salut, petonets i que tingueu una bona setmana, jo espèro fer net i poder fer la falconada la setmana vinent.

Siau.

Anònim ha dit...

Ni fotos, ni testimonis, ni actes notarials, ni premsa, ni televisió, es tan sols una qüestió de credibilitat.
De que em seveix fer el bocas?
De fet 39 km a una mitja d'uns 15 km/h no es per fer el bocas, es lo habitual no?

Apali canalla,

Anònim ha dit...

Tlm, que ja tenim una edat , com diu el Presi, acreditació de les teves paraules, tot u fas tan rapit jejejeje.

Anònim ha dit...

TLM, aki està realment el nucli dur de veritat eh? akest mati no hi habia collons a llevarse xo per res del mon jajaja.

I el sopar k?

a veure cuan ens animem eh?!!

bon diumenge canallaaaaa

Anònim ha dit...

@@PK tens tota la raó.
Estic per refundar de nou els PK's amb una colla on els rajilles i el bocas brillin per la seva absència. jejejeje

Anònim ha dit...

jajajaj!!!! Tlm ets un crack!

Anònim ha dit...

hola companys un servidor i en titi hem acompanyat al tlm a pujar el puig.despres hem anat cap a sabadell,en titi a punxat i no teniem recanvi,hem baixat per la carretera i desde la deixalleria fins a sabadell, a peu...buena a peu ell,jo en bici a pas de tortuga,be el seu....,tlm 39 km ja seran menys no........digo yo¿¿¿¿¿

Anònim ha dit...

jejejejejeje, que poc costa encendra la cua al gall quan no ia gallines a prop !!!!

Don ! i no ho dic per voste, no sigui que la broma la paguem cara.

de totes maneres, @@pk te raó, el nucli dur esta molt ben representat pel nostre compi tlm, con dos cojones.

VISCA EL BARÇA !!!! i ho tanquem aquí amic meu ???.

PETonets,

PS. Per cert, els del Wok, es que un van donar de mejar gos o que ???. AAAAAAAAPPA !

Maveck ha dit...

Compnays ... sortida per Castefa prou decent. Però tinc moltes ganes d'agafar la bici ... la setmana vinent Falconada !!

El Wok va quedar suspés per falta de començals. De moment ha quedat aplaçat per més endevant. Ja direm quelcom.

Bueno ... ara vaig a treure la gossa i si després estic inspirat penjo un nou post !!
Saludus.