Puta MàKina !


dimarts, 12 d’agost del 2008

Pk!! JOE QUE CALÓ !!

Quin agost ... quina calor ... els que estigueu de vacances ja cal que aprofiteu bé l'aigua.
Bueno, aquí les coses estàn bastant tranquiles ... anem sortint els diumenges a fer una mica d'exercici i ens fotem uns esmorzars que espanten ... jejeje. Per cert, haig de felicitar al nostre compnay Pirat@ per la última soritda ... molt maca, una manera diferent de fer la Tartana que tots coneixem, els que no veu tenir l'oportunitat de venir diumenge passat estigueu tranquils per qué és molt provable que es repeteixi de cara a setembre.
Els que treballem aqueste mes, la única cosa bona que tenim és que no fem garebé gens de cues a les carreteres ... alguna cosa bona hem de trobar, oi ??
S'està preparant una sortida de dos dies que ens portarà per terres que domina l'Amogàver, en breu anireu revent informació, estigueu atens al bloc.
Per altre banda, també s'està preparant una sortida nocturna que tindrà lloc a finals d'aquest mes o principis del següent, només queda concretar el lloc del sopar i quin dia ens va millor a tots, si teniu alguna idea ja sabeu que fer.

Ànims a tots i fins aviat !!

17 comentaris:

Maveck ha dit...

Hola nois, avui a les 18:00 estarem al Local Social per anar a rodar una mica ... anirem a fer una birra a Premià. Si algú no sap que fer i es vol apuntar ja sap !! De moment som 3 ...

Anònim ha dit...

Hola canalla!!!
Ara ja em podeu dir RAJILLES en majuscules. En tinc per uns dos mesos per tornar agafar la bici.
De moment, ni piscina, ni platja, ni dutxa, ni ...
Cada dia de cures al centre mèdic.
No estic bé ni assegut, ni dret, ni estirat, gggrrrrrrr!!!! (quina mala llet!!!!)
Au, els que podeu drisfutar, feu-ho per vosaltres i una mica per la family Tlm.
Apali,
Salutacions a tots!

Maveck ha dit...

Óstia Tlm !! Perdona però es pot dir que t'han donat ben bé pel cul !! Jejeje ... de bon rotllo !!
Quina putada ... res tio ànims !! 2 mesos passen volant ...
Si mentrestant puc fer alguna cosa ... ja saps !!

Salutacions a tots els demés !!
Mariano, quan tornes ??? Et trobo a faltar !!
Tinc un track de 40 kms. i 700 mts. de desnivell per el montnegre us animeu aquest diumenge ??

Anònim ha dit...

Estimat amic Tlm, ara tindràs tems per disfruta de la familia, recuperat aviat.
Cul de mal aciento.

Jo dema marxo a la festa major de Torrelavit, no turnare fins diumenge, per lo tan faré de rajlles

Maveck ha dit...

Visca el Barça !!
Bueno, bueno sembla que el Sr. Guardiola sap fer jugar als nanos ... a vuere si dura.
Avui el Don Antonio i un servidor han sortit a rodar gairebé 50 kms.
Caram, quina semaneta, el diuemge 45 kms. en bici, el dimarts 20 kms. corrents, avui 50 kms. més en bici ... quin nivell ... sort que estem de vacances ... jejeje
Ánims als que estigueu currant com jo ... demà pleguem i comença el cap de setmana ...
Fins aviat.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Ja som aquí!!!
Pepinillo tinc un flotador , que ara que ja he acabat les vacances puc deixar-tel jejejje!!!
Ja ho saps , una barbacoa té la culpa.
Diumenge , el que faci falta però que sigui suau "porfa".La idea del Montnegre em sedueix.
Pirata , tens la picina a punt, tinc encara una setmana llarga de vacances i no sé on darla.
Petonets.

Anònim ha dit...

Hostia ja tenim el Tunero per aqui, espero que tu hagis passat bè.
Tu dius de fer quelcom suau i vols fer elmont negre, no se com ho veus, pro de tote maneres quedem el diumenge a les 7'30 al LS, petonets a la famila Tunera.

Anònim ha dit...

Bon dia Mkineros,avui estic per SBD de transit de quinzena , he sortit bastant amb bici per l'emporda pero mes que medir les sortides per Km o temps jo ho mediria per litres d'aigua consumits !!!! el meu camelback te mes agujetes que jo.
Tlm , ves en compte i recupera't, si vols et porto un sillin de bici que vaig comprar al Tuppersex jejejeje !!!

Maveck ha dit...

Bon dia nois !!
Només recordar que avui és l'aniversari del nostre company més canyero ... nene! que t'ho passis molt bé a EuroDisney !! Però torna aviat que ens has de convidar !! Un quart de segle no es fa sovint i s'ha de cel.lebrar amb condicions !!

Felicitats Arnau !!!

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS ARNAU !!!

tlm, espèro que et recuperis aviat.

Salut per tots !

Anònim ha dit...

Moltes felicitatas al PUTOMAKINERO mes MAKINERO de la colla.

Anònim ha dit...

Marikitas per dema qui ha de sortir.
A les 7'30 al LS, amb bocata?????
dieu quelcom.

Anònim ha dit...

Demà jo surto.
Suposo que bocata , dons no sabem el que trobarem.
FELICITATS ARNAU.
Petonets.

Anònim ha dit...

Hola nois.
Moltíssimes felicitats, Arnau.
Si nois, fi de les meves vacances, ohhhh, que farem, "fue bonito mientras duró".
Espero poder començar a sortir en breu amb la bici.
Als que esteu de vacances, que es facin molt llargues.
Als que esteu treballant, que sigui lleu.
Als que encara no las heu agafat, tranquis, ja queda poc.
Ostia, Tlm, quina foto, la ferida sembla un altre cosa, si arribes encara et pots fer un "apaño" tu mateix.
Be nois, ens veiem.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!
Avui sortida d'investigació amb la pertinent volta perduda.
El nostre benvolgut amic Maveck tindrà que baixar traks fiables , dons la gent deu penjar la ruta que fan i au espabilat.
Total una sortideta molt distreta amb bona companyia i molt d'esforç dons eren camins desconeguts per terres del Montnegre.
P.D. S'ha trovat en falta algun que altre marikita.

Anònim ha dit...

Felicitats Arnau !!!! jo crec que hem de fer una derrama i que li facin una massatge a les cames (rollo ciclista pro) amb final feliç!!!!
Marianu , com es deia l'Hotel de Alcañiz? el Restaurant era Massaguer ? Divendres ciclejant uns 50Km m'hi arribo

Anònim ha dit...

Felicitats Arnau !!!! jo crec que hem de fer una derrama i que li facin una massatge a les cames (rollo ciclista pro) amb final feliç!!!!
Marianu , com es deia l'Hotel de Alcañiz? el Restaurant era Massaguer ? Divendres ciclejant uns 50Km m'hi arribo