Puta MàKina !


dissabte, 5 de juliol del 2008

Pk! BTT TEAM - Puta màKina !

Benvolguts companys, el divendres va anar tot com tenia que anar. La única cosa que es va trobar a faltar van ser les absències d'alguns companys que haguessin acavat d'arrodonir la nit.

L'equipació va tenir una bona acollida, ara només falta que demà intentem ser tots els màxims possibles presents per poder fer una bona foto i enmarcar-la.

La sortida de demà serà per a tots els gustos, en primer lloc hem quedat a les 8 del matí al Local Social per fer la foto, a continuació ens disposarem a fer una Tartana ràpida per acavar a Castellar i enfilar cap el Petaskes, aquí és on alguns podràn triar si quedar-se al Petaskes o anar a fer un Puig de la Creu per acavar de fer gana.

Ja us anticipo de que les properes 3 setmanes tindré el bloc una mica desatès, a partir d'aquest moment, traspaso tots els meus poders d'administrador al Sr. Tlm, estic convençut de que ell us mantindrà informats de les últimes novetats del camí del Cid.

Doncs apa, espero poder ciclar demà amb tots voslatres i confio que serem pràcticament tots.

71 comentaris:

Anònim ha dit...

ok

Anònim ha dit...

ok

Anònim ha dit...

bones vacançes Maveck!!!

on voleu sortir la setmana k be??
x donar tema a l`asunto xk aixo ta molt mort...

dewwwwww

Anònim ha dit...

...ooooooooooooozú ! molt mort.

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Bona tarde m'acabo de fotre una fotella de Jose Pariente, que per altre fanda us recomano, y tinc aquest puto monitor que no fare de moures, aquesta tarde trocare per tancar el fema de la furgo per que ens recolli al collons de poble aquest de l'arago,


Siau i visca en Jose Pariente

Anònim ha dit...

Bones vacances administrador.
Ahir vaig veure com marxaben de vacances , carregats fins a les orelles. Potser fugien?
Sigui el que sigui Bon vatje ,d'altre banda el nostre administrador en funcions te que estar per el sur de la peninsula amb un calor que potser no el deixarà estar per la labor.
Quand tornis ja ho saps TLM a administrar.
Crec que diumenge el Tlm i el Gigi van proposar sortir de Caldes per tocar els nasos una mica i ciclar una miketa per aquelles terres de secá.
Fins aviat.
P.D. Bon treball Murdock

Anònim ha dit...

Bona tarda, senyors.

Si senyor, es va proposar sortir des de Caldes, i si no recordo malament la ruta preparada per en TLM es:
Caldes, Sentmenat, Castellar, Puig de la Creu, Guanta, Can Senosa i cap a Caldes.
Es va dir de sortir a les 8 i anar per feina per arribar d'hora i fer un "vermutillu" i qui vulgui banyar-se.

Be, ja acabarem de concretar.

Adéu.

Anònim ha dit...

Eiiii canalla!!!
Doncs si, estic per terres on jo em desfaig de calor i els natius diuen "ozu, que dia má frequito hase joy,verdá?" Quins collons, si l'asfalt s'està desfent!!!!!
En quan aq diumenge, en Gigi ho ha clavat. Com sempre.
Ah! i en quan a administrar, ja sabeu el que es diu: "segundas partes, nunca fueron buenas".

Apali,

Anònim ha dit...

oju, oju, oju, amb la fugida del Maveck. Us recordo que la pasta la controla totalment ell, el menda lerenda tant sols li fotaran l´hostia els de hicenda. Algú sap l´adreça del lloc de Galícia a on anava ??? Tlm, fotli canya al GPS a veure si el trobem, jejejejeje.

Murdock, el "Josep Parent" és blanc o negre, o ni tant sols et va donar temps....

En altre ordre de coses.... aquest any no tindrem camiseta "Camino del Cid" per anar conjuntats ??

apa ! que ús la piqui un poll, fins diumenge.

petonets

Anònim ha dit...

Hola cracks.

Tlm, un consell per passar be "la caló": Beu molta aigua, i res de "servesita i tapita", fes-me cas, de veritat, o potser ja vaig una mica tard, oi?, jeje, la Cruzcampo i tu i que faci la calda que vulgui, jejejeje.Que cabronsete.

Be, senyors, que demà ja som dijous, aquesta setmana ja està quasi feta.Adéu.

Anònim ha dit...

em sembla molt bé la sortida de diumenge!!! no menrecordava xo ho vam parlar a cal Mariano. TLM... l`aigua ni provarla eh?? jajaja

bueno canalla, fins diumenge a les 8 SENSE entrepa ok?? jejeje



dewwwwwwww

Anònim ha dit...

Bona tarda !!!! aqui el RODRIGUES mes Rodrigues de Sabadell....hostia que tranquilet s'esta a casa neeeeeeen.Deixant lles sabates on cauen....sense fer el llit....i sense veure VENTDELPLA !!!
Marianu molt mcu el equip pero la samarra m'ha tocat XL i n'hi caben dos com jo a dins ...no era per la PITUDA de la foto de equip la samarreta oi???? jejeje.

Maveck ha dit...

Hola companys !!
Això és la hòstia ... tot molt maco. Es menja de puta mare ... haig de fer algo per mantenir la lína .. jejeje
Bueno, no tinc gaire temps ... espero que tot vagi bé per aquí baix.
Petons per tothom.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!
Pitu , quand pasi el estiu ja t'anirà be el maillot. Nene ho sent'ho. Deixali a la Viki igual ella l'ompla amb el que tu et falta ,jejeje
Maveck saludus desde SBD , paseu-lo be.

Anònim ha dit...

Amic Presi , amb la llista que has enviat x correu el Murdock necessitarà una furgoneta!!!!

Anònim ha dit...

No passa res Marianu, el que no omple el meu cos ho omple el meu cor......oleeeeeee !!!! que poetico me levantao hoy!!!!
deu ser que es divendres i fa una setmana que no toco cuixa !!! jejejeje.
Bon cap de setmana companys que pinta un capde de temperetures fresquetes......

Anònim ha dit...

Hola Senyors

El diumenge no podre sortir, ahir em vaig lesionar corren a la puta cinta del club, (rotura fibrilar), he de fer repos al meig fins dimecres
Presi el Jose Pariente es blanci de Berdejo, i per el llistat que em vas enviar per portar al "Camino del Cid", ja he comprat un remolquet que m'ha sortit molt be de preu, puc portar 250kg o dues motos de trial, el que no se si el podre pujar al tren

Siau

Anònim ha dit...

Hola marikites!
Murdock , paciencia i no facis el asa que dimecres ten feina.
Un pajarito m'ha dit que diumenge faràs una via verda.No és la millor opció en el teu estat.
RESERVAT!!!
Aquet diumenge sortida desde Caldes , a les 7.30 al LS amb cotxe i ENTREPÀ.
Si plou molt , que no ho crec , menda lerenda........."rajilla".
Fins aviat.
PD. Dieu si veniu o si aneu directament a Caldes (Marti i Pirata).

Anònim ha dit...

Companys, jo aniré directament a Caldes, a no ser que necessiteu que porti alguna bici, amb aquet cas, pesaria a recollir per el L.S. ja direu quelcom.

Anònim ha dit...

PER PORTAR :

Roba i Complements Bici.

5 Calçotets .
2 Maillots.
2 Pantalons.
1 Sabates
5 Mitjons petits.
1 Guants.
2 Mocador Cap.
1 Casc.
1 Relotge Altímetre. + manual.
1 CamelBag.
1 Olleres de Sol + bossa recamvi.
1 Canguro
1 Comptakilometres. + manual.

Roba de lleure.

1 Pantalons llargs cutó.
1 Pantalons Pirates cutó.
2 Samarretes.
1 Camisa cutó.
3 Calçotets.
1 Sandalies.
1 Sabatilles espart.
1 Banyador.
2 Mitjons Llargs.
1 Jersei maniga llarga.

Estris Bici.

Tronxa-cadenes.
Eslabons cadenes.
Manxa.
Pot Antipunxades.
Pot Lubricant.
Cable Freno.
Cable Canvi.
Eines multiservei.
Cámara roda.
Cinta Americana.
Cadena Candao de goma.








Complements Personals.

Móvil carregat.
Cámara de fotos- bateries carregades.
Trípode petit.
Radio portátil amb piles noves.
Compostelanas.
Llenterna plana.
Ganivet multiserveis.
Imperdible Gran.
Imperdibles petits.
Caixa estris manicura-custura.
Vieira per penjar.
Pedra per deixar de record.
Diari de Sabadell- Portada.
Grabadora.

DNI.
Cartelilla Seg.Social.
VISA
Diners efectiu.
Llibreta + boli petit.


Personal.

Sac dormir.
Tovallola tipo spontex.
Tubo Xampú + Sabó.
Taps per dormir.
Sabó per la roba.
Crema per mosquits.
Crema solar.
Crema per les cames.
Neurofrens per el junoll.
Desinfectant Betadine.
Sulfaintestin- Diarrea.
Gasas.
Cinta elástica.
Esparadrap.
Pastilles per dormir.
Pasta + raspall de dents.
Colonia- mostres petites.
Pinces per la roba.
Mocadors de paper.


Martí, només aixó?
Segur que no et deixas alguna cosa?
Potser per la tornada, en comptes d'una furgo haurem de llogar un Trailer.

Be senyors, sembla que la sortida de demà està en marxa, esperem que no plogui. Ens veiem.

P.D. Mariano, enrecorda't de mi.

Maveck ha dit...

hola nanos. Veig q us espavileu molt bé sense administrador. Tom a veure si al menys pujes un post nou ... Bueno espero q demà tingueu una bona ciclada, us trobo a faltar.

Anònim ha dit...

Si voleu, porto el camió per portar tot el material.jejejeje.

Anònim ha dit...

Eiiiiiiiiiiii, el material és opcional ! que cadasqú porti el que cregui convenient, aixó sí... el meus calçotets no els comparteixo, son de mida especial, jejejeje.

Per cert, esta plovent amb ganes a la Concordia i diuen que demà encara més xungo.

Jo demà rajilla !!!!

No sigui que em pareixi un hostiot i las mini Hollidays a la merda, no no no no !.

Apa, petonets per tots.

Tlm, el meu equipatge el tens tú ???

Anònim ha dit...

aki sta el rajilla nº2, ja li he envial un sms al Marian@ i a Dn Antonio dient k dma no vindre, faré un descans fins el dia 3 d`agost. espero ke ho passeu molt bé i ke vagi molt bé El Camino ok??? vigileu molt dma k diuen x ahi k potser plou.

Un saludu penya

PUTA MAKINA!!!

Anònim ha dit...

Hola marikites , rajilles varios , pedres de mexero i altres espècies que son de vacances.
Sortida OK , estem a punt per patir una miketa més.
Dimecres a les 7.45 al LS per sortir a les 8.
He dit.
Petonets.

Anònim ha dit...

Aixo d pedres de mexero nose a ke et refereies xo... no se si tindrà gaire bon significat jejejj. heu fet una bona preparació x cmençar l`aventura al cid!! sou uns cracs!! si puc, el dimecres em passare xl l.s a veure cm marxeu ok?? un saludu i Titi, recuperat de la parceleta!!! aiaiai... dewwwwwwww

Anònim ha dit...

Bona tarda , exactament quan marxeu? la hora vull dir ...des de el LS....us vindre a "despedir" amb fotos...espectacio...admiradores...
enfermera per fer-vos la prova antidoping.....ull una birra dona positiu !!!! i per molts anys...

Anònim ha dit...

FALTEN 2 DIAS .......

Gigi, has pasat les alforges ????

petonets !

Anònim ha dit...

Obelix a les 20:00h al LS

Anònim ha dit...

Hola marikites i demés espècies!!!!
Només falten hores i crec necesari reciordar Sr. Presi de que agafis el pijama de cama llarga i EL CAPITAN que agafi tabaco de liar i MEXEROS.
Hui quins nervis!!!!!
Pitu demà tindràs les equipacions que et falten , tú també Murdoc.
Petonets.

Anònim ha dit...

Companys, com ban les papallones a la panxa?

Que tingueu una bona rute, espero tindre noticies diàriament del vostre progrés,
Podreu entrar el bloc?

Gigi que no et portin pel mal camí, com ja et vaig dir, vigila que porten el diable a dintre. Jejejejeje.


Sigue feliços i a disfruta.

Anònim ha dit...

FALTA UN DIA....

Gigi, has pasat les alforges ????

Petonests.

Anònim ha dit...

Hola!!
Presi fes-me una mica d lloc a les teves maletes!!!
PD. Felicitats a totes les Carmen's.

Anònim ha dit...

Pirata , mal amic.
Diumenge fes costat a Don Antonio.
Estàs convidad a la despedida dels makiner@s al LS. A les 8 de la tarda.
PD. Totthom està convidad!!!!

Anònim ha dit...

Bona nit senyors.

1 dia, 24 hores, 1440 minuts, 86400 segons, quina pooooooooor.

Presi, crec que no pesaré les alforges: "cuanto menos sepa, menos sufro".

Pirata, gràcies pel consell, faré el que pugui i que sigui el que Déu vulgui. Per si de cas: "Yo no juegooooooooo".

Moltes gràcies pel vostre suport.

Nenes, he agafat el repelent pels mosquits i l'AXE, per si n'hi ha sort i ens passa com al de l'anunci .

Apali, bona nit, m'hen vaig a dormir, a veure si puc.

Anònim ha dit...

Segons l'INM tindrem temperatures de entre 13 de mínima i 30 de màxima i com a molt un 35% de possibilitats de pluja entre tots els dies. Pinta be el tema.

Anònim ha dit...

Hola marikites!
Ultima conexió fins dilluns , tot amb ordre i amb ganes de marxar.

Anònim ha dit...

CANALLA!!!!!
JA HI SOM!!!!!!

Apali, fins dilluns!

Anònim ha dit...

kina enveja marikitas!!!!!!!!!!! sou els putus amos, desitjo de tot cor, ke us ho passeu molt b i disfruteu molt ok??

ah, Marian@, e vist a la Silvia i de moment estic viu!!! jejejej

GOOD LUCKY

;-)

Anònim ha dit...

No hi ha noticies, senyal que tot va be.

Anònim ha dit...

Ahir vaig parlar amb en Murdock despres de fer 70 i pico Km.... es van perdre pel bosc ,buscaven la caputxeta en cel? bolets?al llop gay?...i es veu que han pinxat mil vegades....pero podem estar tranquils perque aixo si que no s'ho perden, "jalen" deputamare.

Anònim ha dit...

Hola. Soc el tranporter, sabeu on arrivan??? Molina de que?? i si coneixeu una drassera, he PIRATA

Maveck ha dit...

Molts ànims desde Galicia !! Espero que tot us vagi de conya.
Jo hem quedo a viure aquí ... no crec q torni ... aquí s'està de puta mare tius ... Don Antonio, m'estic entrenant fort, aquest dia vaig fer 1:30 corrent, gairebé 15 kms. Espero poder estar el proper divendres per aquí, ja veurem com va la setmana. Bueno chavals sigueu bons i fins aviat.

Anònim ha dit...

Hola a tots!!! i als sipercampions del Camino!! ahir els vaig trucar i estaven cansats xo anaven fent, tots estaven de puta mare ok?? Ei Maveck me`` n alegro ke disfrutis molt x alla dalt i ke tentrenis fort eh?? jo e stat alest finde a la Expo de Saragossa i esta de puta mare!!! tot molt maco i la ciutat tb!!

Buenu peña, ens anem dient cosetes x aki ok??

PUTA MAKINAAAAA!!!!!!

Anònim ha dit...

PROVA SUPERADA!!! ja han arrivat al desti!!!ma enviat un sms el Mariano, suposo k estaran tots b!

FELICITATS!!!

Anònim ha dit...

felicitats companys, no esperava menús de vosaltres, cudadin a le tornada per carretera.

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!!
Ja tornem a ser aqui x bé o x malament.
La sortideta entrentinguda i més costosa del que pre-veiem , però s'ha fet amb dignitat.
Gràcies a tots per el suport.
Ja anirem parlant i ens veurem , vaig amb la familia.
Petonets.

Anònim ha dit...

Desitjant sapigue mes coses de l’aventura, ja sou a casa.

Anònim ha dit...

vinga nenes expliqueu coses del CID collons....
@@pk val la pena la expo? amb nens?
pasta? quan dies ?

Anònim ha dit...

Hola marikites!!

Personalment , pensaba que el Cami del Cid no era cap cossa del altre món però no tenia raó, era més del que pensaba , llarg i molta calor molta.
Un dia ens varem entretenir a comtar el aigua que ens aviam begut i sortien de 5 a 7 litres x barretina. Croac croac croac!!!
Bé més cosetes en un altre moment.
Petonets , vaig a treballar que tinc guardia per la tarda.

Anònim ha dit...

MARIANU m'ha dit un ocellet que estas fet un fugurin...que t'has aprimat un guevo !!!!tant pedalar ,tant pedalar i no jalar......

Anònim ha dit...

Canalla,canalla!!!!
I tots plegats que ens pensavem que la calor de Castella-la Mancha era insoportable... (Innocents!!!)
Sevilla a les 16:00 42 graus a la sombra. Un termòmetre de carrer al sol està marcant 54 graus.
COLLONS!!! això si que es calor.

Anònim ha dit...

tlm, el pròpér any una sortideta doncs per Sevilla, 17:00 hores ciclan i sense pa a la panxa, jajajaja, d´aquesta si que no en sortiriem, jajajaja.

A la resta, estic preparant, si els meus companys no em fallan amb les fotos, un pase per desprès de vacances. Com al millor ens tornen la pasta del tren de anada, "Por problemas en el aire acondicionado", doncs a reventaro amb un bon soparet.

Aixó si, ja anirem explicant les "batallitas del agüelo" de forma anticipada.

Jo de moment, el finde el pasaré en un hotel spa perque em posin a lloc. Els dits de les mans els tinc adormits com em va pasar a la de Santiago. Delicadet que és el nen ! jajajaja.

Apa !, molta merda per tots i molt bones vacances si no tenim l´oportunitat de veurens.

.... petonets.

Anònim ha dit...

Kina colla de c...ampions k tenim aki!!! jejeje, encara stereu cansats no?? jejej

Obèlix, l`Expo sta molt bé, xo potser a la canalla li aburriria una mica... . Les entrades es venen de 1 i 3 dies, jo aconsello agafar la d`1n dia k son 60 eur +o- , arrivar d`horeta i marxar cap a les 2 i pico de la nit (tanca a les 3). Per entrar a segons kins pavellons, I A l`aquari, necesites un "Fast pass" ke las danar a buscar a una mena de cabines k hi ha a tot el recinte. Tb hi han bastantes cues en alguns pavellons, alguns valen la pena i alguns no tant. Hi han cm una mena de piscines k us podeu banyar. L`espectacle final és una mica crú, xo ta bé.

Tema allotjament, nosatres vam trobar una pensió k es diu, Pensión Iglesias k ta al costat de la Pilarica,(c/Verónica nº14) 976.29.31.61, una mica cutrilla xo x passar el finde ta bastant b!!!

Spero k et serveixi d algo el rollete ok??

saludussssss!!!!!!

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Encara tinc el ous adormits de tant pedalar, a sigut tot una ejemple de esforç, superacio diaria, i sobre tot de bon rollo i companyerisme, gracies per haber-me deixat compartir aquest dies ciclan al vostres costat

I a tot els que no heu pogut compartir aquest cami en directe, gracies per el seguiment i suport

Siau

Anònim ha dit...

gracies @@PK , no se si hi anirem pero em quedo la info.

Anònim ha dit...

Companys, segur que el Camino del Cid deu ser la ostia, espero que pugueu surti el diumenge, i que m’apliqueu l’aventura, si es que encara us queden ganes de pedalar ascla, jejejejeje.

Perquè no fem una surtida curteta i rápida, per evitar el calor?

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!!
Avui al LS s'ha parlat de anar diumenge a la Serra de les Marines a St. Adrià.
Jo aniré i el Tlm crec que també de tal manera que alguna anecdota et podrem xasquejar, piratilla.
Petons x totes!!!
PD. Si teniu alguna idea millor comentem.

Anònim ha dit...

Ok Obèlix!!
La serra de les Marines no es akella k vam fer amb el gps k vam esmorzar alla dalt a akella mena de diposit?? joer!!! kines ganes d tornar a enganxar la burra tios!!!, penseune una wapa x la setmana k bé k la pillaré amb unes ganes terribles!!
Marian@ i Dn Antonio, el divendres k ve em guardareu un lloc x mi al soparet n??? :´-(( jejeej.

Un zaludo cojonuoooos!!!!

Anònim ha dit...

Bona nit, senyors!!!

Perdoneu que no hagi donat senyals de vida abans, però es que no tenia el cul per seure davant l'ordinador, jeje, he estat "liadillo".

Un plaer, de veritat, de tot cor, un plaer haver ciclat amb vosaltres, he estat super a gust i m'ho he passat molt be. Estic dessitjant veure "los afotos".

Moltíssimes gràcies per haver-me acollit tant be, espero haver estat a l'alçada, com a mínim ho he intentat.

Sembla que hi ha un soparet per ahí pendent, prego al responsable de "ferias y festejos" que vagi mirant datas per fer-ho.

Aquest cap de setmana m'agafo festa de pedalar, sorto amb la family, ens veiem el proper finde. Que vagi molt be,

Petonets per tothom.

PD: Marianu, la pastoreta et troba a faltar.

Anònim ha dit...

Jo també cibergigi.
Petonets!!

Maveck ha dit...

Catalans i catalanes !!
Ja sóc aquí !!

Anònim ha dit...

Companys, la Serra de Marines, u trobo mol .... , no hi ha ni una puta ombra en tot el recuregut, pero com diu un meu amic Cid, si hi ha de anar si va.

Anònim ha dit...

Felicitats a tots els Jaumes i Jaumetes.

Anònim ha dit...

Jo estic d'acord amb el pirata.
Perquè no fem una Pastoreta?

Apali,

Anònim ha dit...

Saludus marikites!!!!!
Collons quin sopar avui!
A la gallega carnivora.
Amb sembla bé el que volgueu , marines , pastoreta......., el que toqui marikites, estic valent com el primer i amb ganes de agafar la bici.
Fins diumenge amb "calés".
Petonets.

Maveck ha dit...

Bon dia !!
Anava a penjar la sortida per demà però veig que no estar molt clara la cosa. En tot cas, esperaré una mica més a vuere si algún il.luminat ens ajuda a trobar la sortida ideal. Ahir el sopar va estar molt bé, @@pk et vaig trobar a faltar !! Bueno nois, avui a la tarda s'ha d'anar a la platja, ens veiem aviat.

Anònim ha dit...

No es mulla ni deu

Anònim ha dit...

Dema no surto, platja amb la family.

Anònim ha dit...

Desde l, hotel Le Meridien RA de Vendrell un saludu a Tots.
Gigi, no a la alsada si no el primer.
M, han fet un massatget que puc tornar a fer el Cid.
Petonets.

Anònim ha dit...

Hola Senyors

A mi tambe m'estan foten un massatge

Murdock
Riviera
Castelldefels