Puta MàKina !


diumenge, 4 de maig del 2008

Pk! Calderina 2008

Haig de començar dient que la sortida d'avui ha estat molt complerta. Estic pràcticament segur que la tornarem a fer, o sigui que els que no heu pogut venir avui tranquils. Desde ja fa unes setmanes, més concretament, desde que tenim el nou patrocinador OLYMPUS, he agafat la costum de penjar la foto de la setmana ... aquesta setmana ... no podia ser cap altre:Dedicada al nostre amic Pirat@, per la sortida que ens ha organitzat, aquí es poden apreciar les vsites que teniem mentres esmorzavem.


Anem de cara a la propera, es nota que ja tenim el bon temps a sobre i la BTT es comença a animar. La setmana vinent ens toca anar a Caldes de Montbui a corre la Calderina. Al Local Social podeu trovar tríptics per fer la inscripció o us podeu imprimir l'enllaç que he penjat en properes sortides. Es important que durant la setmana aneu a fer l'ingrés corresponent (18 €) al següent nº de compte 2100 0076 47 0200275489 i un cop tingueu el paper del resguard l'hi deixeu al Xavi al Local Social, divendres en Tlm recullirà tots els resguards i les inscripcions per poder recollir el dorsals diumenge i així no tindrem de fer cua. La sortida és a les 08:30 de Caldes hem de carregar les bicis als cotxes ... etc... podem quedar a 07:45?? Ja direu quelcom ...
Aneu dient qui vindrà per anar organitzant el tema de transport.


Recordeu que el proper dia 8 el Sr. Don Antonio fa anys !!


Felicititas Company !!

Ens parlem per aquí.

38 comentaris:

Anònim ha dit...

Primeeeeeeeeeeeer

Anònim ha dit...

Bueno nenes, desprès de la tontería...

dir-vos que el finde a estat molt aprofitat.

Tant, que porto el cotze del braç esquerra fet una coca. Una pedra com un castell, fent rafting.
Aixó vol dir, que ja vorem com estic per la calderina.

Bé, m´alegro que la sortida hagi estat un éxit, sobre tot per el Pirata. Benvingut máquina !!!!.

Ah ! per cert Pirata, hi pasat per l´oficina de la Pedals i diuen que van trobar una camiseta a peu de porta, jajajajaja.

Apa ! qui tingueu una bona setmana.

Petonets.

Anònim ha dit...

Que kabrooon.

Anònim ha dit...

Saludus desde l'Aragó´.
Marikites!!!

Anònim ha dit...

Hola canalla!!!
IMPORTANT!!!!
El sopar del proper dijous 8 queda aplaçat (si a tots us va bé) pel proper dijous 15.
Per que?
Doncs perquè el proper dijous 8 es el aniversari de Don Antonio, i... es veu que hi "planillo" jejejejeje
Així doncs que ho sapigueu: sopar del Cid dijous 15 a les 08:30

Apali,

P.D.
Es important que el interessats postajeu l'acceptació per si a algú no li va bé.

Anònim ha dit...

ESTIC VIU !!!!
Bona tarda companys quina enveja que em feu ciclant tots junts , jo encara visc inmers en un mon de anuncis i estudis . Aquest capde llarg pero he sortit un parell de vegades am bici pels voltants de l'Escala.
Felicitats don Antonio que jo tambe soc tauro (cabeçut i cornut) pero del dia 7 , i faig 43 tacos !!!
Be doncs fins a la proxima companys , que no se quan sera....

Anònim ha dit...

Hola Senyors!!!!
Bé, anem per parts que s'acumula la feina.

Ke cabrons, Ke cabrons, Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee cabrons, quina enveja que doneu amb la "peaso" sortida que vàreu fotre l'altre dia, moooooooooooooooolt be.

Felicitats @@pk, aprofita ara que l'any vinent ja parlarem. Penso que aquest Diumenge, a la sortida de la Calderina, t'haurien de fer el "pasillo", je,je, crec que si, jo perque no puc venir, sino i tant que t'ho faria, je, je, je, o no.

Aquest finde tinc colònies de pares de l'escola, així que, fins la setmana vinent res.

Ostia Obélix, ets del mateix dia que la meva dona, qui ho diria, tu no tens tanta mala llet. Moltes felicitats, i a vosté també, Don Antonio, per molts anys.

Que acabeu de passar una bona setmana i ja preguntaré per aquestes terres Calderines quina sensació han deixat els Puta Màkina. Segur que boníssima.

Pronta recuperació pels que esteu tocats, ja sabeu nenes, amb bany i
"massatge" es curen els professionals.

Apali nens, ens veiem, que vagi molt be,

Anònim ha dit...

Felicitats Pitu señor Antonio i la dona de tú gigi ,per totes!!!!
Carai gigi quina activitat collons!!!
Molt taure i a a la colla pesigolla,"rodolí".
Per part meva ja ho ting en conte el soparet. Ving.
Fins aviat!!!

Anònim ha dit...

Per cert gigi ,, et trovo a faltar!!
Torna aviat!!!

Maveck ha dit...

Bueno, bueno ...
Quin fart de mamar gratis ...
Ja cal que us estireu tots ...
Felicitats al Pitu i a la Sra. Gigi
Jo aquest diumenge també tinc trobada amb els pares d'alumnes de l'Escola del nano i no podré venir ... tenia moltes ganes de fer la Calderina pq l'any passat jo no la vaig fer per molt poquet ... però bueno, que hi farem.
Demà hem quedat al Local Social a les 21:55 per fer-li el passillo al @@pk ... jejeje si voleu venir ... ja sabeu.

Anònim ha dit...

Felicitats Pitu, Felicitats Sra. de Gigi.
Tema Calderina:
Les previsions del Mauri es que plou, jo no pagaré fis l’ultima hora, no fos cas que desprès no amb tornessin el dines.

Anònim ha dit...

Felicitats, Pitu, don Antonio, dona d`en Gigi (xrdona xo no menrecordo km es deia...) i a tothom k celebra el seu aniversari en akesta 7tmana. Akest diumenge Calderina amb un parell d`ous!!! APUNTAM XL SOPARET!!! 9:55 bogey!!! Pasilloooo :-)

Anònim ha dit...

a kuans marikitas + li aurem de fer el pasillo e @@pk xd jejejeje
a per cert a la calderina vindra un amic meu.
felicitats a tots els fan anys

cumpleaños feliz cumple años feliz k te atropelle un tranvia i lo pases mui mal. XDXDXD

Anònim ha dit...

Eiiii canalla!!!
Salutacions també des del Aragó.Estic amb l'amic Tuner@. Rescords a tots.
Ah!!!! per cert, felicitats a Doña Esther,a Don Antonio i a en Obèlix!!! Moltes felicitats a tots tres.
Una minça felicitació als "merengues". Us feia falta l'ajuda arbitral???? Penso que NO. Però es clar, l'equip de "España" es qui es!!!
Collons!!!!! quin "rebote" el meu. jejejejejejeje

Apali canallla,

Anònim ha dit...

Resignació!!!!
Abaixarem el cap i aguantarem la debacle blau grana.
De totes maneres , quels donguin pel ,,,,,
demà haig de anar a treballar igualment per mols menys cales que ells.
A pendre pel sac !!!!!

Petonets.

Anònim ha dit...

Felicitats, Don Antonio.
No es això companys, no es això.

Anònim ha dit...

Que dir... ho sento?? trankils companys, un altre any serà. Marian@ tens tota la raó, guanyi ki guanyi hem danar a currar tots per 4 duros!

un saludu!!

Anònim ha dit...

sóc l`arnauet

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Felicitas a tot i totes, no he pogut conectar-me abans estaba sense conexio...com el Barça

Siau

Anònim ha dit...

Hola senyors.

Ara vinc de la sortida de la Calderina i ja està tot preparat:
Les tanques, les taules, les cadires, l'escenari, els bassals, el fang, jejejejeje, sembla que us mollareu, només s'esperen 100 benvinguts litrets. "Enga, con do cohone".

Qeu vagi molt be, estic ansiós per veure les fotos.

Adéu, bon finde.

Anònim ha dit...

Jo com home preciso que soc, no he fet el pagament, en el cas que no plogui, ja pagare el dia de la pedalada, si plou, a durmi i juga el teto.

Anònim ha dit...

Collons piri , tú si que saps!!!!!
ens veiem demà.
Petonets
P.D. Més de 1oo litres?

Anònim ha dit...

marikites... tots...



















.... xo tots eh??

Anònim ha dit...

a kina hora kdem dma??? si algú be...

plou????

Anònim ha dit...

Acabo de parlar amb l'organització de la Calderina.
Demà plogui o no, es farà. Cadascú decidirà si vol o no fer-la. Es farà l'esmorzar, es donaran els maillots i es realitzarà el sorteig.
Així doncs, ja sabeu el que hi ha.

Apali, ja direu quelcom demà a partir de les 07:00.

Anònim ha dit...

Collons com plou !!!!
Dema no vindre , no tinc la bici aqui,ames ahir vaig sortir de farra amb els de clase per BCN i no he dormit quasi.....que us vagi be germans i porteu-me uns quants cargols que de ben segur que amb la que caura ames del culot jo em posaria un flotador ....jejejeje

Anònim ha dit...

hola companys jo amb pluje i fang nanai de la xina,les meves prestacions baixan en picat,es una putada,un altre dia sera.

Anònim ha dit...

j.clot anomin anterior.

Anònim ha dit...

feia una estona ke no plovia, xo ara torna a arrancar... a veure a les 7:00 ke fa.

bufffff!!!!!! kina esta caient ara!!!!!!!

fins ara

Anònim ha dit...

@@PK ANTERIOR PK CMENTARI

Anònim ha dit...

Mort

Anònim ha dit...

@@PK mort

Anònim ha dit...

@@pk mart?????

Anònim ha dit...

Benvolguts,

no se quí anat a la Calderina, però no mes tinc que dir....

! a partir d´avui tots els meus respectes, paraula de PRESI ¡¡¡

Petonets.

Anònim ha dit...

Eiii cnalla!!!
A la Calderina hem estat:
@@PK - El makina ha quedat segon de la llarga (es el meu idol)
Don Antonio - Endormiscat però donant la cara com sempre.
Titi - En su línea, amb olor a .... jejejeje
MiniPutumakinero - de seguir així, que l'Arnau vigili. jejejeje
Tlm - Amagat. A la iaia no li agraden les humitats. jajaja

Hem tingut de tot. Sol, aigua, més sol, més aigua i com sempre una Molt bona estona.

Apali canalla, que la setmana us sigui lleu.

P.D.
Per cert, tinc una foto de concurs. jejejeje

Anònim ha dit...

Hola senyors.

Acabem d'arribar de terres gironines i ens ha caigut "la del pulpo", sobre tot ahir a la tarda.
La meva felicitació als que us heu "currat" la Calderina. Sou uns MAKINONS.

Ens parlem i ja veurem "el afoto".

Adéu.

Anònim ha dit...

Amb trec el barret, si senyos..

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Pero que passa que el diumenge us fonten fora de casa o que?????
Vaya collons senyors avui com el Presi, tambe tots els meus respectes a aquest reducte de herois que "inasequibles al desaliento" heu segit deixan el nom de Puta Makina ben alt...gent aixi falta a la plantilla del Barça

Siau