Puta MàKina !


divendres, 4 d’abril del 2008

Pk! Btt Team Competition

Bueno nois, ha arrivat l'hora de la veritat ...
El diumenge tenim la primera prova de l'any, concretament a Sallent, s'ha de deixar el llistó ben alt, ok ?? La gent de Manresa ha de saber qui som els Puta Màkines !
Antenció, tothom que vulgui ciclar diumenge haurà d'estar a les 07:15 al Local Social per carregar les bicis al cotxes i sortir cap a Sallent.

Paral.lelament, dos dels components del grup, quedaràn una mica més tard, a les 8 del matí per agafar un tren que els portarà a Barcelona a disputar la X Cursa de Bombers.

Desde el bloc, podem donar mostres de suport als participants de les dues competicions ...


El sopar ha estat un èxit ... molt semblant a l'anterior edició, un pica pica de primer força complert i un segon plat a escollir de la carta, s'ha de dir però que hem trovat a faltar personatges importants del grup, esperem que en la propera ocasió podem comptar amb la seva presencia.

Durant el sopar s'han tractat bàsicament dos temes: en relació als que poden ser els nous pratrocinadors de l'equip i les dates concretes per la sortida prevista per aquest any "El Camino del Cid", del 17 al 21 de Juliol.

31 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Despres de presentar el dosier a Olympus, aquest any han reduit el pressupost per aquest tipus d'aportacio, i l'han aumetat per aportacions benefiques (que son les que desgravan), total temin 600€ d'espnsoritzacio per part d' Olympus, tindrem que seguir demanan cales a d'altres posible esponsors

Siua

Anònim ha dit...

10 puns per el Sr. Murdock.

Anònim ha dit...

VISCA OLYMPUS!!!

Anònim ha dit...

Bon dia makinerus!!!!
Visca Olympus!!! , ja tenim 600 eurillos encara que és remenaben xifres més altes , algo és algo.
Gràcies Murdock!!!!!
Sr Clot! que ja estem a l'abril tio!!, t'esperem en candeletes.Que no pasi de la setmana que ve xato!!, et començes a semblar al Capdetrons.
Fins aviat!!!

Anònim ha dit...

Ei canalla!!!
Molt bé per en Murdock, ara a veure si els demés podem aconseguir quelcom més.
PEr tots els que aquest diumenge tenen "cursa", MOLTA MERDA!
Apali,

Anònim ha dit...

ke vagi molt b la cursa dels bombers!!! MOLTA MERDAAA

Marian@ & Murdock demà a les 7.15 al L.S OK?

Anònim ha dit...

Benvolguts makineros !

Demà tot i estant lluny de vosaltres, sentireu unes empentes per la esquena, aquest será el presi que ús estara donan tot el suport, que de ben segur necessitareu i mereixeu.

¡¡¡¡ con dos cojones, nenes !!!!

Petonets.

PS. M´agendo les dates per Juliol, ja em direu quina feina tinc que fer.

Anònim ha dit...

Bona tarda senyors!
En primer lloc dir-vos que va estar molt be el sopar. FOOOOORÇA BE.
Que tingueu una bona cursa de bombers( saludeu des del podi), ens veiem a Sallent i a la resta una salutació.

Anònim ha dit...

Collons Gigi!!!!! si arribas a dir que el sopar no va estar bé desprès de tot el que et vas fotre aniá per penjar-te. jejejeje!!!!
P.D. Als maratonianos bomberus , com a dit el Gigi "que saludin desde el podium!!!!!
Petonets.

Anònim ha dit...

Bon dia companys , no estic apuntat ni als bombers ni a la ciclada de Sallent i finalment em quedo el cpde aqui, algu vol sortir pels voltants de SBD ?, em fa falta cremar una mica de energia ,tinc el cap ple de numeros i m'esta sortint pel del reg execessiu de sang a la closca...MECAGUENLA!!!!

Anònim ha dit...

Obelix, si vols venir a Sallent, a les 07:15 al Local Social.
Et pots apuntar "in situ".
T'esperem? vinga nene!!!!
A tots molta MERDA!! als bombers, als Sallenistes i a la majoria que sou rajilles. jejejejejje
Apali,

Anònim ha dit...

Obèlix vine tioooo!!!!! val 5 eur +, xo no crec k vingui d`aqui no??? va!!! a les 7.15 al L.S cm diu el TLM!!

fins ara marikitesssss

Anònim ha dit...

@@PK

Maveck ha dit...

Ei, companys.
Cursa feta ... sense gaires problemes ... estic content pq hem estat bastant per sota de l'hora.
Quina gentada ... i tothom amb la mateixa camiseta ... ha estat una experiència molt maca.
Espero que per Sallent tot hagi anat bé.
Salutacions.

Anònim ha dit...

S.O.S.
Hola marikites , m'acabo de fer un masatje a les cames (tot solet) dons avui per a mi a sigut una d'aquelles sortides que recordaré.
Estic fotodillo!!!!
Sort que vaig fer cas al descerebrat del meu amic Tlm i no he fet l'enduro dons ara mateix no sé que seria de mi.
Pel demés, una sortida llarga i enganxosa però amb els makinerus distreta i divertida. Per cert Gigi estàs fet una fiera , t'as portat com un autèntic btt makineru, patin però sense plorar.
Estic molt content de sortir amb gent con vosaltes , competens!!!!
Fins aviat.

Anònim ha dit...

Eiiii canalla!!!!
Com diu l'amic Tuner@ ha estat una sortida molt dura. De popular només en tenia el nom.
Unes putes pujades de merda que et deixaven amb les cames trinxades i unes putes trialeres també de merda que et deixaven els tormells fets pols. Com el meu tormell (vaig coix).
Però si que es veritat que ciclar amb vosaltres es un "gustasssoo".
Sou una canya de "putus Makineros"
Ah! per cert Maveck, quin es el teu nou correu? No per res, per si vols penjar les quatre fotillos que he fet de la "popular" de Sallent. jejejeje
Espero que la setmana us sigui lleu.

Anònim ha dit...

Maveck, nene!!! com que estava impacient t'he enviat les fotillos a l'adreça de arrakis.es si no es aquesta ja m'ho diras.
Apali,
P.D.
Per cert, a part del tormell, per la resta estic (curiosament) com una rosa. Suposo que tard o d'hora ja sortira tot. jejejeje

Anònim ha dit...

Bueno, bueno... bueno ! un altra SOPESA, o qué ???
Ja em semblava a mí que el marian@ ho veia molt fácil...
Penseu que per Sallent i tenien les mines. I a les mines ia miners. Total, que aquesta gent estan acostumats a picar pedres. Quina envege, ja em ves agradat poder patir amb tots vosaltres, sí senyor.
Sort que la Laura, m´ho ha compensat. Medalla d´or campionat Catalunya-Girona.

Bé, estic desitjan poder fer una padelada amb tots vosaltres un altra cop. Setmana lleu i espèro que curta.

Petonets.

Anònim ha dit...

que dir d`aquesta sortideta nanos!!! una autèntica passada, ens ho hem passat de P.M x les trialeres les fustes i les putes pujadetes k encara k fossin dures, només d`anar amb vosaltres les faria 10 cops!!!
Una altra experiència x no oblidar... Kla 7tmana us sigui lleu i...
no canvieu makines!!!

Anònim ha dit...

Bona tarda familia,despres de 2h de siesta estic llest per afrontar una nova setmana.Una cursa dura la d'avui.....,tinc els braços destrossats e baixar corrriols,rampes de fusta ,escales ,llosa suelta entremig d'un eslalom d'arbres.
Dur mol dur pero estic content ,com us deia ,m'heu salvat el capde,moltes gracies companys !!!!
Merci Arnau per ciclar junts ,be ciclar i baixar a peu els putos tallats que ens han cascat aquest de Sallent,ara ja se perque es diu ENDURO por lo DURO....DURO...jodeeeer.

Anònim ha dit...

Bona tarda "xavales".
En dues paraules: im pressionant.
Aquests de Sallent si que han de canviar de camell.
De tota manera ha sigut un plaer ciclar amb una gent com vosaltres.
Veig que en els moments de dificultat a tots ens surt la vena tendra, però es que personalment les he passat super putes.
Gràcies Mariano, Tim i Murdock.
Arnau i Obélix, m´alegro que us ho heu passat tant be.
Als de la cursa de bombers, ja us he vist per la tele: que macos tots iguals.
Bona setmana a tothom, que sigui lleu i a recuperar que el cap de setmana està "a la vuelta de la esquina".

P.D. Felicita a la Laura de la nostra part.

Adéu.

Anònim ha dit...

Felicitats a la Laura:
Desde que no surto jo, cada dia esteu mes tendres.
Que macos....

Anònim ha dit...

Gràcies a tots, de part de la Laura.

Sou collonuts !

Apali, setmana curteta per a tothom.

Petonets.

Anònim ha dit...

Maveck les fotos!!!!!

Maveck ha dit...

Tlm, no tinc cap foto al correu.

Anònim ha dit...

Marianu , suposo que que aquesta gent de Sallent deuen tindre una web i deuen penjar les fotos que vaig veure que ens anaven fent pel recorregut....?
Pirata , estem tendres des de que ens passes aquestes nenes tant maques totes depiladetes i inocens pero que ESTAN BONISSIMES!!!!

Anònim ha dit...

http://es.youtube.com/watch?v=VRXRhbz7EFc

al principi de tot del video cuan porta uns 40 seg, pot ser k surti el marian@ a l`esquerra com si sagués caigut?? Marian@ mira-ho a veure si ets tu jajajaja
ets un scottcrack!!!

Anònim ha dit...

ARA HO E MIRAT BÉ I TASSEMBLES MOLT XO LA BICI NO ES LA TEVA!!!
hagues sigut la canya eh???

petonets!!

Anònim ha dit...

Pitu , la web és www.bttsallent.com.
No hi a res encara de fotos.
Petonets!!!

Anònim ha dit...

Arn@upk!!!!
No es veu un pijo emb aquet video que dius , marikita!!!
Fins aviat.

Anònim ha dit...

Maveck , que no actualitzes el bloc tio!!!!
Penja la sortida de la setmana que ve no?
Fins aviat