Puta MàKina !


diumenge, 30 de setembre del 2007

Pk!! Pedalada Popular a Castellcir

Puta Makineros!, el proper cap de setmana tenim pedalada popular a La Quintana (Castellcir), més amunt de Sant Feliu de Codines, concretament a 31 kms. de Sabadell (uns 23 min. en cotxe segons ruta).
Es tracta d'una sortida amb dos recurreguts de 22 i 39 kms. respectivament. Les inscripcions es farán el mateix dia a Castellcir desde les 08:30 fins a les 09:15 per poder pendre la sortida a les 09:30.
O sigui que podem quedar a les 07:30 al L.S. per carregar les bicis al cotxe i sortir cap a Caldes on ens estarà esperant el Sr. Tlm i suposo que el Gegant del Pi per continuar cap a Castellcir. Si tot va com ha d'anar, a les 09:00 hem d'estar de sobres fent cua per a la inscripció que té un preu de 11€ per els que estàn federats i 15€ per als qui no ho estem. A la web no he vist si tenen algún tipus d'avituallament ... però hi ha uns teléfons per poder-hi trucar: 93 820 83 55 - 687 91 44 06 ok !! Ja he truca't ... hi han dos avituallaments a la llarga i un a la curta. El primer avituallament es comú que son el primers 10-11 kms. després, segons com ens trovem podem decidir de fer la curta o la llarga ... A, per cert, per als qui els agradi jalar ... el chaval m'ha dit que quan arrivem ens tindràn preparada una botifarra amb pa amb tomàquet per tothom !! Vinga, vinga que no falti de res !!
Després habilitaràn serveis de dutxes i cap a casa !!




A sobre aquestes linies podeu veure els dos perfils de les rutes proposades per aquest diumenge.

Més coses, nenes en Tlm m'ha passat aquesta info:
FALCONADA II EDICIó - SABADELL
Organizació: Club Falcons Sabadell
Data: 28/10/2007
Hora: 08:00
Distància: 45km. / 25km.
Localitat: Sabadell
Inscripcions: Anticipades fins el dia 24/10/07
Preu federats: 10€
Preu no federats: 12€
Banc / Caixa: Caixa de Sabadell
Num. Compte: 2059-0090-45-8000062419
Web: http://www.falconssabadell.org/
E-mail: info@falconssabadell.org
Persona de contacte: Club Falcons
Teléfons: 937254995
Sortida: Sabadell
Observacions: Màxim de 500 inscripcions.
Caldrà presentar el rebut de l'ingrés el dia de la pedalada per recollir el dorsal.
12€ mateix dia federat15€ mateix dia no federat.
Caldrà omplir el full d'inscripcions que hi ha penjat a la web de l'entitat per tal de facilitar les inscripcions el dia de la pedalada.
Recorregut:el recorregut serà circular amb sortida i arribada a la seu del Club Falcons.
Distancia llarga 45qm. desnivell acumulat 1200mt. (Pk ! Suposo que farem aquesta, no ?)
Distancia curta 25qm. desnivell acumulat 600mt.
Avituallament:hi hauran 2 avituallaments amb sòlid i líquid i un altre només líquid.
Pica pica abans de donar la sortida a la seu del club falcons.
Esmorzar al final de la pedalada a la seu del club falcons.
Cervesa amb llimona al finalitzar la cursa al L.S. cortesia del Sr. Don Antonio, membre dels Puta MàKina !
Observacions:els dorsals s'entregaran a partir de les 7:00 fins les 8:00 del matí.
Servei de dutxes.
Hi haurà sorteig d'un pernil al final de la cursa i servei de rentat de bici.
Entrega d'obsequi al final de la pedalada.
El track de la pedalada es penjarà a la web de falcons el dissabte dia 27/10/07 a partir de les 21:00h. també es podrà carregar el track al gps el mateix dia després de fer la inscripció (caldrà portar el cable del gps).
Atenció al canvi d'hora d'estiu a hivern, el dia de la sortida.

Bueno, tlm ja he fet els deures ...
Ara només tenim un problema ... el dia de la falconada coincideix amb la montserratina. Haurem de decidir a quina participem o no. Com que no hi ha pressa pq encara tenim temps per parlar-ho no us atavalo però aneu-hi pensant, ok ? Apa gent ... bona setmana a tothom.










Puta Màkina !

38 comentaris:

Anònim ha dit...

Bondia a tothom !
Respecta a la falcunada, jo cunec als que la fan,i estat parlan amb ells i m´han dit que aquest any es mes dura perque no l´han preparat els que van amb btt sino als que van amb moto,i es molt diferent prepara una cursa amb btt que amb moto.als que no veu venir us veu perdre una careta cullunuda.ah! si veieu al arnau al feliçiteu,diumenja va perdre tota la seva infantesa.

Maveck ha dit...

Ei, ei , ei ... @rn@uPK ! Que ens has d'explicar ?? Que va passar diumenge ?? Bueno, bueno ja ens explicaràs, eh ??
Sr. Ferr@ la teva aportació és molt interessant ... la veritat es que no és el mateix anar amb bici que anar amb moto ... a veure que diuen els altres interessats.
Estic trucant a telf. del post i es una tenda de bicis que es diu Nineta. Encara no he pogut parlar amb ells ... estaría bé que a mida que aneu entrant al post diguessiu si el diumenge us sembla bé fer la sortida a Castellcir i si vindreu o no per fer les reserves ... apa nenes que el dilluns sigui lleu !!

Maveck ha dit...

Nois, acavo de parlar amb els organitzadors de la pedalada de diumenge ... els preus han variat ... es més barato !!
(Sempre va bé això), però no es poden fer les reserves per internet ni les transferències ... o sigui que res ... aneu dient si vindreu o no i ja està.
Salud !

Anònim ha dit...

Molt bé Maveck!
Ja era hora que ens posessim les piles. Ja veig que costa però quan t'hi posses el resultat es força bo. jejejeje
El que a mi respecte, m'està bé fer aquesta pedalada de Castellcir.
Apali, que la setamana us sigui lleu.

Anònim ha dit...

jo vinc!!! Maveck allò d la infantes va ser allò dels reis mags eren els pares... i el que hem va impresionar més és saber que els nens no els portaven de Paris amb una cigonya!!! quin fart de plorar hem vaig fer cuan vaig arrivar a casa...
si a Castellcir ok?
p.d tinc un company de feina que es ven una bici de btt d`aquestes normaletes, ja niré informant, adeu canallaaaaaa

Anònim ha dit...

Ei, Tlm que et sembla quin "peazo" de post m'he currat ??
Òsties company @rn@u, quina decepció !! Recordo quan m'ho van comunicar a mi ... sobretot lo dels reis ... és molt dur !! Ànims !! Jejeje
Bueno srs. de moment tenim a 3 participants si hem conto jo mateix ... a veure si la penya s'anima. Vaig a treure el gos !!

Anònim ha dit...

Jo diria que potser som quatre, o cinc, o sis o.... potser fins i tot podem arribar a tretze. Collons!, colia dir dotzr més un. jejejeje
1.- maveck
2.- @rn@u
3.- Tlm
4.- Don Antonio
5.- Tunero
6.- Teletubie
7.- Ferr@
8.- Murdock
9.- Pir@t@
10.- Presi
11.- Gegant del Pi
12.- mini makineta
13.- ...
El Capdetrons me'l deixo expresament perquè segur que te nenes. jejejeje
De l'esmolet ja ni parlar-ne!!!!
Potser en Jipi.
Ah! i potser em deixo algú, però segur que es per la falta habitual d'assistència i ara mateix no el situo amb un maillot!!! jajajaja
Au canalla, ja anireu dient quelcom!!!

Maveck ha dit...

Bueno, bueno ... quina gentada ??
M'acavo de quedar acollonit !!
Estaria de puta mare que fossim tots aquests ... ja veus !! Per cert, al Murdock el vaig conèixer el diumenge però va ser tot una mica ràpid ... Molt de gust company, espero poder pedalar junts aviat !! Del que no tenia coneixament es del Teletubie pq el mini makineta es el nano del Tlm, oi? Collons quin merder !! jejeje
Al JiPi li comentaré a veure si s'anima ... i el que hem faira molta gràcia que vingués és el Capdetrons. Tiu, a veure si t'ho montes.
Bueno nenes vaig a fer nones que és tardíssim .... buaaahhhh !!!
Bonanit !!

Anònim ha dit...

Jo m'apunto per la pedalada,pero no se si la curta o la llarga

Anònim ha dit...

Hola Senyors

Records desde Sevilla , que tiene un colo especia, sobre tot despres de cinc ceveses...senyor MAveck segur que pedalem junts aquest cap de setman... que tal l´espatlla ....podeu contar amb mi per la Falconana o el que decidiu al final

Con dio

Anònim ha dit...

molt bé molt bé això va de puta mare, a veure si podem ser molts!!! el teletubi és el titi ok maveck? té doble sobrenom. l`anónim serà en capdetrons no? ho he deduït jo solet i potser m`equivoco. records a tota la penya i ja nirem quedant xl tema dls cotxes ok? au revoire que és gerundio...

Anònim ha dit...

Diria que l'ànonim es el Murdock, desde Sevilla, i el Tuner@ desde Saragossa.
Quina colla més viatjera, eh?
Nois, hem sap greu però al final el que inicialment no era res, ha resultat ser un esguinç de clavícula, això vol dir que aquest cap de setmana tampoc podré sortir ... haig de fer bondat.
Bueno makines animeu-vos que això promet.
Visca el Barça !!

Anònim ha dit...

Pir@t@, estàs viu ??
Hauriem de començar a parlar de fer la Nocturna. Amb tranquilitat s'hauria de mirar allà on vas dir tú, que pinta força bé. Bueno queda dit, ja parlarem.

Anònim ha dit...

cunteu amb mi pel diumenja,cuans cotxes anem,cuans portabicis tenim?.
amb sembla que queda al ls a les 8 es un pel just,jo quedaria a les 7,30 per carregar las bicis i martxa 7,45.ja direu algo.

Anònim ha dit...

amb sembla be a les 7'30
molt bo el detall del rellotge.

Anònim ha dit...

La sortida es donarà a les 09:30 a Castellcir, avanç però s'ha de fer la inscripció i menjar la botifarra. La veritat es que si sortim a les 07:30 anirem més bé, i si no ho vaig fer va ser per deferència al Sr. Don Antonio pq el disabte ell treballa fins tard. Ara bé si ell, que es el més afectat està d'acord en quedar a les 07:30 ... no en parlem més.
Referent al tema de porta-bicis, els que en tinguin haurien de penjar al bloc quantes bicis poden portar ...
Ara vaig a donar una idea ... a lo millor no caldrà però el Pir@t@ té un camió, oi? Quantes bicis hi podren cabre al seu camió ???
En tlm i cia. suposo que no baixaràn a Sbd pq s'ha de pasar per Caldes i és tontaria o sigui que son 2 bicis menys però un porta-bicis menys també. Que jo recordi, l'@rn@uPk pot portar 3 bicis el Tuner@ 2 i el Teletubie 2 més. Si no veu fer campana el dia que van ensenyar a sumar ... jejeje això son 4 places a part de les que ja ocupen ells mateixos. O sigui que en Murdock, el Sr.Ferr@, Don Antonio i Pir@t@ que son els que han confirmat la seva assistència poden pujar sense problemes. Ara que recordo, el Pir@t@ tb té porta-bicis !! Doncs jo diria que ja està fet això ...
Bueno i si no sobre la marxa ja anirem veinet qui som i com anem ...
Mola el Pk! Time, eh ?? Jejeje
Força Barça !!

Anònim ha dit...

el teletubi amb sembla que no vindra,ell no te ordinador,ja ho confirmare perque a devenir a la botiga,
canvian de tema, tinc loteria de nadal de la botiga,qui envulgui que ho digui,participacions de 5€.

Anònim ha dit...

@rn@uPK (o sigui, jo mateix...)té capacitat x 3 bicis i 4 persones. collons maveck a final un esguinç? que mal parits els que t`ho van mirar no? ferr@, jo vull 2 prticipacions ok? me`n vaig a menjar la pizza!!! dewwwww

Anònim ha dit...

I n'hi algún que us saluda des de la terra del percebe.
No de la rua 13 del percebe (aixó nomes ho entendran els més veterans), sino des de les rias del o centollo.
Au canalla que ja queda poc per acabar amb la setmana 40.

Anònim ha dit...

Ei, @rn@u com va la setmana ? Que et sembla ? Un puto esguinç ... pero bueno demà pillo l'alta i la setmana que ve començo amb la rehabilitació.
Tlm et veig molt malament ... això d'anar contant les setmanes és un síntoma greu. Fes-t'ho mirar !!
Sr. Ferr@ ja t'ho diré ok? Suposo que tenim temps.
Bueno vaig a veure si dormo una mica i començo a fer un horari més normal que desde que estic de baixa m'estic descarrilant ...
Apa Màkines !! Bona Nit a tothom.

Maveck ha dit...

Hola nenes!
Veig que sou gent nornal i corrent que durant el matí treballeu ...aixì m'agrada .. que sino no hi han cuartos per pagar als que estem de baixa ... jejeje
Jo com que m'aburreixo bastant, he pensat que tots els grans colectius tenen mascota i nosaltres no poedm ser menys veureu que al principi del blog tenim mascota .. he pensat que com que el títol dels Puta Màkina està escrit amb lletra terrorífica i les lletres vermelles semblen sang ... la mascota més adecuada és un vampir en forma de ratpenat ... ara només l'hi hem de posar un nom, i això us ho deixo a vosaltres ... vinga vull propostes per desprès fer un referèndum i posar-li el nom. Si algú no està d'acord amb la mascota també ho pot dir que mirarem de canviar-la, eh?
A més a més, (es que m'aburreixo bastant ...) he incorporat una mini estaciò meteorològica que ens serà de gran utilitat per saber el temps que farà per les sortides ... de manera que he suprimit l'enllaç que teniem del meteosat.
Bueno, espero que us agradin els canvis i que començeu a posar noms a la nova mascota del equip.
Fisn aviat!!

Anònim ha dit...

nois ja una baixa confirmada,el teletubi no vindra.cuans martxarem de sabadell?

Anònim ha dit...

ferr@, suposo que en murdock, tu, jo, i el jipi si vé... no ho se, aneu dient qui vindrà x anar fent- nos la idea ok? aeuuu

Anònim ha dit...

El JiPi hem sembla que no vindrà. Però el Don Antonio ja va dir que sí venia. Ara faria falta saber si el Tuner@ vindrà.

Anònim ha dit...

Hola nenes !
setmana una mica mogodeta... per mí esclar.
Tant sols dir que em sap greu no poder estar en aquesta edició, però marxo a les terres del Ebre per fer una biciclatada familiar (23km) per l´antiga via de tren d´Horta de San Joan. El meu amic Tlm coneix els detalls.
Us desitjo una bona pedelada. Per cert Don Antonio no tinguis dubtes, tria la curta, per experiencia, jejejejeje.

Anònim ha dit...

nois amb sap greu, jo tambe faig al rajillas,al meu nano jugar a futbol i sempra jugar al dissabte pero aquesta setmana jugar el diumenja a las 9 del mati.
respecta a la falconada no se si vindre,el dia 28 fa un any just que es va morir al meu pare.

Anònim ha dit...

Les obligacions familiras començen a sortir. Presi, que pedalis bé per les Terres de l'Ebre amb família i Sr. Ferr@ espero que per lo menys l'equip del teu nano guanyi diumenge 5-0 jejeje
Nois espero que la sortida segueixi endevant, encara en quedeu uns quants. La meva intenció, si us sembla bé, era que algú de vosaltres s'endugués el Gps i gravés el Track per poder-lo fer tots tranquilament més endevant, ja concretarem.
Apa vaig a sota a veure al Don Antonio i a esmorzar que tinc gana. jejeje
Fins després !!

Anònim ha dit...

Hola marikites!!!
Diumenge a les 7.3o OK!!

Anònim ha dit...

Tuner@@@@@ !!
Bentornat al bloc!! Com ha anat per Saragossa? Espero que tot bé !
Ara, el que fa dies que no diu res és el Pepinillo ... a veure si li donem vidilla al bloc.
Bueno vaig a fer un vol de Rambla i disfurtar de les meves últimes hores de baixa !! jejeje
APa fins més tard !

Anònim ha dit...

Bé canalla, ja he tornat de les terres del O Centollo.
Jo si que vindré a la pedalada, i possiblement acompanyare al Don Antonio a la curta. Perqué? primer perque segurament que vindrà el mini makineta i segona que m'està sortin un "gripasso".

Anònim ha dit...

don antonio, hem vaig descuidar de tu, sem em va anar la olla!!! Presi que vagi bé per "aquelles terres", i ferr@ et dic el mateix que en maveck ok? tuner@ has aparegut!! a les 7.30 al L.S jo porteré el cotxe, i si cabem tots amb un doncs yata. MAVECK, no et despertis amb el soroll de la persiana ok? i si stas millor t`apuntes! adeu siauuuuuuu

Anònim ha dit...

B� nois, si les comptes no hem fallen diumenge sereu:
Don Antonio
Tuner@
@@PK
A les 07:30 al LS que podeu pujar amb el buga del @@PK amb les 3 pk's fins a Caldes, i all� trobar-vos amb el Tlm i ... alg� sap algo del Gengant del Pi ?? per anar direcci� a Castellcir. De totes maneres estic segur que us trucareu per vaure com ho podeu fer.
@@PK, la veritat es que ganes no m'hen falten, tinc un mono de Btt que t'hi cagues !! Per� no vull for�ar l'espatlla, encara no hem sento preparat ... quina enveja hem feu chavals ... ja cal que feu forces fotos per penjarles al bloc.
Per cert, su puc deixar el Gps per gravar el track i tenir-lo per si el volem fer un dia tots.
Vinga, vaig a treure el gosset i traur� el cap per el LS a vuere si fem un got ...
Apa, adeu siua !!

Anònim ha dit...

Hola senyors
Soc el Murdock que despres em sur el comentari com anonim, perdo per no contestar abans pero he anat tota la setmana de cul, jo vinc i tinc porta bicis per tres ...ja direu quelcom

siau

Anònim ha dit...

bona nit companys makineros, acabo d`arrivar i stic rebentat!!!buenu, siguem els que siguem, demà a les 7.30 al punt assenyalat. i en pir@t@? que no ve? fins ara

Anònim ha dit...

hey gent!!! us ho heu perdut, quina sortida més chula, encara que només han sigut 22 km i pico s`han fet molt agradables encara que la última pujada... pujava bastant però res. ha reaparegut en j.clot i ha machacat la bici... en general d puta mare. la 7tmana que b faig el rajilles xo la pròxima ho penso recuperar. bona 7tmana a totesssssss

Anònim ha dit...

Si senyor!!! L'@rn@uPK te tota la raó.
GRAN sortida, ho sento per tots els rajilles, que avui han estat molts!!! jajajajaja
Ah! per cert les "afotos" les he enviat al Don Antonio, suposo que ell ja les farà arribar al nou administrador (Jo no se el seu correu) i així les podrà penjar.
Apali, canalla!!! bona setmana a tots i avui a frotre'n cinc als "colchoneros"

Anònim ha dit...

Hòstia!!!!!
Quin poc interès per la sortida i pel bloc!!!!!
Bé, que sapigueu que el Barça ha guanyat 3-0 (collons quin diumenge, només ha faltat una sisena posició del asturià,jajajaja els Ferraristes som així.)
No se si heu vist el paper que ens han deixat al cotxe, de la pedalada del proper diumenge a Sant Feliu, sembla força interessant!!!
Au, desinteressats fins més tard. I... a veure si algú diu quelcom! collons!

Anònim ha dit...

Perdó, la sortida es a Sant Feliu, però no de Codines sino de Sasserra.
I, la situació es: (segons Via Michelin)
Salida: Sabadell
Llegada: Sant Feliu Sasserra
Tiempo: 00h57
Distancia: 72km

Ja canvia, oi?